انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک

 

انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک

 

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، دکترا، کارشناسی و کاردانی

 

معرفی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک

 

انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مباحث مهم مدیریت بازرگانی مورد تاکید کارشناسان بوده و با سرعت در حال جایگزین شدن تجارت سنتی است و بسیاری از کشورها بهره‌مندی از آن را سرلوحه استراتژیهای بازرگانی خود قرار داده‌اند. خرید و فروش و تبادل هر گونه کالا، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه‌ای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی،‌‌ از تعاریفی است که برای تجارت الکترونیکی بیان شده است. در کل نظام داد و ستد الکترونیکی اولین مشخصه آن سرعت، دقت، صحت، کنترل آمار و ارقام و استفاده صحیح از فرمهای استاندارد مربوطه بسیار حائز اهمیت می‌باشد و برای تصحیح اشتباهات ثبتی فرصت کوتاه است. با این وجود کارشناسان معتقدند که به صرف وجود برخی خطرات نمی توان از کارایی بالا و دستاوردهای مهم اقتصادی تجارت الکترونیکی چشم پوشید و استفاده از آن را برای سود بردن از گردونه تجارت جهانی الزامی می دانند و معتقدند استفاده از این فناوری جدید نیازمند ایجاد بسترهای فکری و فرهنگی برای پذیرش آن از طرف جامعه، رفع موانع حقوقی و قانونی و تامین پیش نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک تجارت الکترونیکی با استفاده از شبکه‌های رایانه‌ای، معاملات تجاری را در مراحل گوناگون آن مانند طراحی، تولید، خرید و فروش و تحویل، ساده نموده و به آن سرعت می بخشد. عبارت تجارت الکترونیکی دربرگیرنده هر گونه تجارت و تعامل مدیریتی است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت می گیرد. هدف از این دوره ارائه درکی مناسب از فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری، مهارت در طراحی و تولید سیستم‌های چندرسانه‌ای مبتنی بر وب برای توزیع در سطح شبکه و آگاهی از ابزارها و روشهای مورد نیاز برای تغییر وظایف تجارتی و مدیریتی از طریق انجام معاملات به صورت الکترونیکی است. دوره کارشناسی ارشد رشته تجارت الکترونیکی فارغ التحصیلانی کاردان با دانش فنی، مهارتهای خلاق و توانایی تجاری خلق می کند تا بتوانند از پتانسیل عظیم بازاریابی در شبکه های رایانه‌ای و ایجاد کسب و کارهای جدید الکترونیکی بهره برداری نمایند.

انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک و سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی تجارت الکترونیکدروس کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (تجارت الکترونیک)

دروس پایه

نظریه هاي سازمان و مدیریت پیشرفته ۲
تحلیل آماري ۲
مدیریت استراتژیک پیشرفته ۲
مدیریت منابع انسانی پیشرفته ۲
اخلاق و احکام کسب و کار ۲

دروس اصلی

کاربرد تئوري تصمیم گیري ۲
روش شناسی پژوهش هاي کیفی و آمیخته در مدیریت ۲
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته ۲
مدیریت رفتار مصرف کننده ۲
مدیریت تبلیغات و برند ۲

دروس تخصصی

تجارت و بازاریابی الکترونیکی پیشرفته ۲
طراحی و مدیریت کسب و کار الکترونیک ۲
قوانین و مسایل حقوقی تجارت و بازریابی الکترونیکی ۲
مدیریت خرده فروشی و فروشگاه در تجارت الکترونیک ۲

دروس جبرانی

زبان تخصصی ۲
مبانی سازمان و مدیریت ۲
مدیریت رفتار سازمانی ۲
تحقیق در عملیات ۲
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ۲
مدیریت منابع انسانی ۲
سیستم هاي اطلاعاتی مدیریت ۲
مدیریت کیفیت و بهره وري ۲
مدیریت مالی ۲
پایان نامه ۴

ارائه الگویی از عوامل مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   الگوی عوامل مؤثر بر اعتماد رضایت مشتری بخش تجارت الکترونیک   الگوی عوامل مؤثر بر اعتماد رضایت مشتری بخش تجارت الکترونیک. توسعة سريع فناوري اطلاعات، سبب پيدايش پديده اي با نام كسب وكار الكترونيكي شده است . […]

خرید و فروش کالا در فضای مجازی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا کارشناسی کاردانی بازاریابی انجام پایان نامه تحقیق و پروژه های دانشجویی کاردانی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ انجام پایان نامه تحقیق و پروژه های دانشجویی کاردانی مرکز آموزش […]

طراحی الگوی متناسب زیرساخت تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای ایرانی فعال در تجارت الکترونیک

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   الگوی متناسب زیرساخت تجارت الکترونیک کسب و کارهای ایرانی فعال در تجارت الکترونیک   الگوی متناسب زیرساخت تجارت الکترونیک کسب و کارهای ایرانی فعال در تجارت الکترونیک. ظرفیت اینترنت برای دستیابی، سازماندهی و تبادل اطلاعات به شیوه […]

عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B)

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B)   عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B). در مدل‌های C2B از تجارت الکترونیکی، اعتماد مشتریان یکی از فاکتور‌های کلیدی و از عناصر اصلی […]

عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک b2b

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک b2b   عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک b2b. پژوهش حاضر، به بررسی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیکB2B در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران می پردازد. […]

تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با مدلسازی معادلات ساختاری   تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با مدلسازی معادلات ساختاری. در سال‌های اخیر، خرید الکترونیکی افزایش یافته است. افرادی که از این کانال ارتباطی برای بازاریابی […]

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با روش فراترکیب

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با روش فراترکیب   ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با روش فراترکیب. فناوری اطلاعات بزرگ‌ترین نوآوری عصر جدید محسوب می‌شود، زیرا تأثیرهای اجتماعی، اقتصادی و علمی اثربخشی داشته […]

عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   عوامل مؤثر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان فروشگاه‌های الکترونیکی ایران   عوامل مؤثر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان فروشگاه‌های الکترونیکی ایران. در دهۀ‌ اخیر با توجه به اهمیت مشتری در محیط آنلاین، ایجاد وفاداری، چالش مطرح در […]

تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطه بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک رابطه قابلیت‏ های بازاریابی عملکرد شرکت‎ها   تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک رابطه قابلیت‏ های بازاریابی عملکرد شرکت‎ها. بر اساس تئوری مبتنی بر قابلیت، شرکت‏ها می ‏توانند از طریق قابلیت‏هایی نظیر قابلیت […]

عوامل مؤثر بر قصد خريد در تجارت الكترونيك

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک   عوامل مؤثر قصد خريد در تجارت الكترونيك   عوامل مؤثر قصد خريد در تجارت الكترونيك. با ظهور تجارت الکترونیک، سازمان‏ها در حال تغییر تجارت و کسب‏ و‏ کار خود هستند. اکثر محققان بر آن‌اند که تجارت الکترونیکی […]