انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک
انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، دکترا، کارشناسی و کاردانی
معرفی رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک
انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مباحث مهم مدیریت بازرگانی مورد تاکید کارشناسان بوده و با سرعت در حال جایگزین شدن تجارت سنتی است و بسیاری از کشورها بهرهمندی از آن را سرلوحه استراتژیهای بازرگانی خود قرار دادهاند. خرید و فروش و تبادل هر گونه کالا، خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکههای رایانهای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی، از تعاریفی است که برای تجارت الکترونیکی بیان شده است. در کل نظام داد و ستد الکترونیکی اولین مشخصه آن سرعت، دقت، صحت، کنترل آمار و ارقام و استفاده صحیح از فرمهای استاندارد مربوطه بسیار حائز اهمیت میباشد و برای تصحیح اشتباهات ثبتی فرصت کوتاه است. با این وجود کارشناسان معتقدند که به صرف وجود برخی خطرات نمی توان از کارایی بالا و دستاوردهای مهم اقتصادی تجارت الکترونیکی چشم پوشید و استفاده از آن را برای سود بردن از گردونه تجارت جهانی الزامی می دانند و معتقدند استفاده از این فناوری جدید نیازمند ایجاد بسترهای فکری و فرهنگی برای پذیرش آن از طرف جامعه، رفع موانع حقوقی و قانونی و تامین پیش نیازهای سختافزاری و نرمافزاری است. انجام پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک تجارت الکترونیکی با استفاده از شبکههای رایانهای، معاملات تجاری را در مراحل گوناگون آن مانند طراحی، تولید، خرید و فروش و تحویل، ساده نموده و به آن سرعت می بخشد. عبارت تجارت الکترونیکی دربرگیرنده هر گونه تجارت و تعامل مدیریتی است که با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت می گیرد. هدف از این دوره ارائه درکی مناسب از فناوریهای مرتبط با شبکههای کامپیوتری، مهارت در طراحی و تولید سیستمهای چندرسانهای مبتنی بر وب برای توزیع در سطح شبکه و آگاهی از ابزارها و روشهای مورد نیاز برای تغییر وظایف تجارتی و مدیریتی از طریق انجام معاملات به صورت الکترونیکی است. دوره کارشناسی ارشد رشته تجارت الکترونیکی فارغ التحصیلانی کاردان با دانش فنی، مهارتهای خلاق و توانایی تجاری خلق می کند تا بتوانند از پتانسیل عظیم بازاریابی در شبکه های رایانهای و ایجاد کسب و کارهای جدید الکترونیکی بهره برداری نمایند.
دروس کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (تجارت الکترونیک)
دروس پایه
نظریه هاي سازمان و مدیریت پیشرفته ۲
تحلیل آماري ۲
مدیریت استراتژیک پیشرفته ۲
مدیریت منابع انسانی پیشرفته ۲
اخلاق و احکام کسب و کار ۲
دروس اصلی
کاربرد تئوري تصمیم گیري ۲
روش شناسی پژوهش هاي کیفی و آمیخته در مدیریت ۲
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته ۲
مدیریت رفتار مصرف کننده ۲
مدیریت تبلیغات و برند ۲
دروس تخصصی
تجارت و بازاریابی الکترونیکی پیشرفته ۲
طراحی و مدیریت کسب و کار الکترونیک ۲
قوانین و مسایل حقوقی تجارت و بازریابی الکترونیکی ۲
مدیریت خرده فروشی و فروشگاه در تجارت الکترونیک ۲
دروس جبرانی
زبان تخصصی ۲
مبانی سازمان و مدیریت ۲
مدیریت رفتار سازمانی ۲
تحقیق در عملیات ۲
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ۲
مدیریت منابع انسانی ۲
سیستم هاي اطلاعاتی مدیریت ۲
مدیریت کیفیت و بهره وري ۲
مدیریت مالی ۲
پایان نامه ۴