دپارتمان روانشناسی

انجام پایان نامه روانشناسی

انجام پایان نامه روانشناسی

دپارتمان روانشناسی موسسه پژوهشی تامسون رویترز یکی از قوی ترین دپارتمان های موسسه می باشد. این دپارتمان در سال ۱۳۹۱ به همت دو تن از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی بنا شد و کار خود را با انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد روانشناسی گرایش های عمومی، بالینی و بالینی کودک و نوجوان آغاز کرد. با افزایش شمار دانشجویان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و سیل درخواست های سرازیر شده برای انجام پایان نامه روانشناسی در گرایش های مختلف به سمت موسسه، دپارتمان خیلی زود اقدام به جذب دانشجویان مقطع دکترا برای پاسخ به نیازهای دانشجویان عزیز گردید. اکنون دپارتمان با بیش از ۲۰ دانش آموخته دکترا و ۱۰۰ پژوهشگر دانشجوی دکترا در حال ارائه خدمت به دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد روانشناسی برای انجام پایان نامه در گرایش های مختلف است.

هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری رشته روانشناسی بالینی تربیتی

 

انجام پایان نامه پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکترا رشته روانشناسی بالینی

 

روانشناسی بالینی یکی از شاخه های روان شناسی است که بیشتر در مورد شناخت ناهنجاریهای رفتار انسان، تغییر و درمان این ناهنجاریها و راههای پیشگیری از آنها بر اساس علوم روان شناسی سخن می گوید. دانش آموختگان رشته روانشناسی بالینی، راههای ارائه خدمات بالینی و پژوهشی و آموزشی پیشرفته و گسترده در مراکز تشخیصی و درمانی موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز توانبخشی و پیشگیری با همکاری و نظارت استادان روان پزشکی را فرا می گیرد.

آموزش رشته های روانشناسی و روانپزشکی برای دانشجویانی که در دانشکده های روانشناسی شرکت می کنند کار آسانی نیست ، به خصوص وقتی صحبت از آموزش جوانان در ابتدای پیشرفت حرفه ای است ، میانگین سن آنها در حدود ۲۰ سال است (این رشته خاص برای دانشجویان سال دوم مورد توجه قرار می گیرد) . در نتیجه ، این رویکرد باید مؤثر باشد ، عملی که باید آموزش دانش را با آموزش ، پیشرفت ، شکل دادن به خصوصیات شخصیتی لازم برای رشد روانشناس و / یا حرفه درمانگر ترکیب کند. بنابراین ، این مقاله به عنوان یک چشم انداز گسترده (با شروع از ساده تا پیچیده) در معرض نمایش و ارائه دانش بنیادی در حوزه روانپزشکی به روشی معنی دار برای روانشناسان آینده است. تأكيد بر تحليل ترانسفرانسي ، ديناميك گروهي كه در طول سمينارهاي روانپزشكي كلينيك تشكيل شده است ، بر استرس – دياتاز الگوی تفکر و یادگیری ضرورت تحلیل هر مورد.

از جمله شایستگی های حرفه ای که روانپزشکان آینده باید یاد بگیرند و بهبود ببخشند ، موارد زیر از همه مهمتر است. آنها باید چگونگی انتخاب ، ترکیب و استفاده از دانش و مهارت ها را بفهمند ، تا بتوانند به سرعت ظرفیت لازم برای به دست آوردن عناصر روانشناختی موجود در بیمار روانی خود را توسعه دهند. گفتمان همچنین ، در تمایز وضعیت طبیعی از وضعیت آسیب شناختی در مورد زندگی درونی یک فرد ، لهجه بزرگی به چشم می خورد. شناسایی پدیده های روانی که توسط رشته روانشناسی (عناصر روانشناسی روانشناختی) تحقیق شده است ، امکانی است که بسیاری از دانشجویان از آن سبقت می گیرند ، تلاش می کنند تا همانطور که می توانند اصول و نظریه های توضیحی / دانش پیش فرض های اتیوپاتوژن را در روانشناسی جمع کنند. دانش آموزان امروزه مهارت های مختلفی دارند و می توانند “نقاط” را که اساتید آنها حتی نمی دانند یک دهه یا بیشتر از قبل وجود داشته باشد ، به هم وصل کنند. از طریق “پنجره اطلاعات” که اینترنت به خود تبدیل شده است ، و آموزش ها و فیلم ها را برای همه در دسترس قرار می دهد ، مهارت دانش آموزان ما به صورت نمایی افزایش یافته است. اما آنها هنوز توانایی ها و مفاهیم مهمی را برای درک دارند ، مانند:
• تعیین مرز بین طبیعی و آسیب شناختی
• مهارت های شناختی – استفاده از تفکر منطقی ، شهودی ، خلاقانه (توانایی تشخیص ، تعیین رابطه بین مشخصات شخصیتی روانشناختی / قبل از بیماری و تشخیص محور فعلی من ، برای مدیریت بحران / فوریت های روانی از طریق راه های روانشناختی)
• مهارت های عملی: استفاده از مصاحبه های بالینی ساختار یافته ، دانش از مقیاسهای بالینی اصلی که معمولاً در روانپزشکی استفاده می شود

 

انجام پایان نامه روانشناسی هزینه قیمت مراحل پایان نامه دکتری کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی تربیتی در مشهد انجام کارهای آماری پایان نامه روانشناسی

 

 

قیمت مراحل انجام کارهای آماری پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی در مشهد

 

انجام پایان نامه پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی دکتری دکترا و کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی

 

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی بالینی یکی از شاخه های علوم انسانی است که مربوط به شناخت مسائل روان شناسی، علل رفتارهای انسان، چگونگی استفاده از روان شناسی در امر آموزش و پرورش، شناخت کودکان عادی و استثنایی و کاربرد روان شناسی در مسائل روانی – اجتماعی می باشد. هدف از رشته روانشناسی تربیتی ایجاد مهارتهای لازم در افرادیست که در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی  سازمانها و نهادهای جمهوری اسلامی و در دانشگاهها خدمت رسانی می کنند. روانشناسی بالینی تخصص ویژه روانشناختی است که مراقبت های بهداشتی روان و رفتاری را برای افراد و خانواده ها فراهم می کند؛ مشاوره به آژانس ها و جوامع؛ آموزش، آموزش و نظارت؛ و تمرین مبتنی بر تحقیق. این یک تخصص در گستره است – که به طور گسترده شامل آسیب شناسی شدید است – و مشخص شده با جامع و ادغام دانش و مهارت از یک مجموعه گسترده ای از رشته ها در داخل و خارج از مناسب روانشناسی است. محدوده روانشناسی بالینی شامل تمام سنین، تنوع های مختلف و سیستم های متنوع می باشد.

SARS-Cov-2 و حفاظت از محیط زیست: یک برنامه روانشناسی جمعی برای تحقیقات روانشناسی محیطی

 

در حالی که ویروس SARS-CoV-2 در سراسر جهان پخش می شود ، اکثر کشورها اقدامات شدیدی را برای محافظت از شهروندان خود و کاهش سرعت گسترش بیماری COVID-19 انجام داده اند. این اقدامات بر افراد ، جوامع ، شهرها ، کشورها و کل کره زمین تأثیر می گذارد. در این مقاله ، ما پیشنهاد می کنیم که پیامدهای عظیم بحران کرونا ، روانشناسی محیط را به تمرکز بیشتر بر روی س questionsالات تحقیق متمرکز می کند که از منظر روانشناسی جمعی به چالشهای عمده جامعه می پردازند. به طور خاص ، ما تأکید می کنیم که بحران کرونا ممکن است بر نحوه ارزیابی و بالقوه واکنش مردم نسبت به بحران آب و هوایی که در آستانه آن است ، تأثیر بگذارد. با اشاره مداوم به پیوندهای سیستمیک و عامل انسانی آنها ، روانشناسی محیط زیست می تواند در برنامه علمی “یک جامعه پایدار پس از کرونا” پایدار باشد. به منظور ارائه چارچوبی برای تحقیقات آینده در جهت تحول پایدار جامعه ، ما بر اساس مدل هویت اجتماعی اقدام طرفدار محیط زیست (SIMPEA) بنا نهاده و دامنه آن را گسترش می دهیم تا پاسخ های مردم پس از بحران کرونا را درک کنیم. این مدل اجازه می دهد تا پیش بینی هایی که قبلاً صریحاً شامل مفاهیم وابستگی به مکان ، اتصال به طبیعت ، نیازهای اساسی روانشناختی و تفکر سیستمی نشده است ، شود. این ممکن است به عنوان یک چارچوب راهنما برای درک بهتر تحول به سمت آینده پایدار باشد.

رابطه بین ادراک و اضطراب در مورد عفونت COVID-19 و رفتارهای خطرناک برای گسترش عفونت


عفونت جدید ویروس کرونا (COVID-19) به سرعت به یک بیماری همه گیر تبدیل شد. شناسایی ویژگی های “پخش کننده های فوق العاده احتمالی” ، که به عنوان یکی از دلایل اصلی انتقال سریع گسترش ، پیشنهاد می شود ، به ما در طراحی استراتژی های پیشگیری مناسب کمک می کند. با کمک موسسه پژوهشی تامسون رویترز یک بررسی آنلاین در سراسر کشور برای بررسی رابطه درک و میزان اضطراب در مورد COVID-19 با رفتارهای احتمالی خطر برای شیوع ویروس در ایران انجام دادیم. ما در مجموع ۴۰۰۰ شهروند استخدام کردیم که به پرسشنامه پاسخ دادند از جمله چندین سوال در مورد میزان ترس و اضطراب در مورد COVID-19 ، رفتارهای پیشگیرانه از عفونت و دسترسی به رسانه های دارای سطح اعتماد به ویروس و همچنین برخی از اطلاعات جمعیتی و اقتصادی اقتصادی در طی ۲۷ و ۲۸ مارس ۲۰۲۰٫ نتایج پژوهش موسسه تامسون رویترز نشان می  دهد سیزده امتیاز و سه درصد از شرکت کنندگان با توجه به دانش مربوط به COVID-19 ، در نمره ۹ امتیازی لیکرت “۱” رتبه بندی کردند. ده درصد یک درصد و ۷/۱۱ درصد اضطراب آلودگی و انتقال به دیگران را نشان ندادند. ده درصد و هشت درصد هیچ نگرانی در مورد تشدید علامت دار نشان ندادند. هشت درصد یک درصد نگرانی جدی در مورد گسترش عفونت نداشتند. توزیع این موارد با یکدیگر ارتباط زیادی داشت. شرکت کنندگان با سطح دانش پایین در مورد COVID-19 احتمالاً کمتر به منابع اطلاعاتی دسترسی پیدا می کنند و به آنها اعتماد ندارند. آنها کمتر از وضعیت سلامتی خود مضطرب هستند و رفتارهای احتیاطی مانند شستن دستها و پرهیز از فضای شلوغ ، که توسط تجزیه و تحلیل آماری پیشنهاد می شود ، کمتر است. مطالعه حاضر نشان می دهد که روشن کردن افرادی که هیچ نگرانی در مورد این بحران COVID-19 ندارند و اصلاح رفتار خطرناک آنها از طریق روش های مختلف ، به منظور پیشگیری و کنترل این همه گیر ویروسی ، بسیار مهم است.
 

انجام پایان نامه روانشناسی روانشناسان با استفاده از روش های مختلف، سوالات پژوهش را آزمایش می کنند. بیشتر تحقیقات متکی به همبستگی یا آزمایش است. با همبستگی، محققان متغیرها را اندازه می گیرند به طور طبیعی در افراد رخ می دهند و محاسبه می کنند که دو متغیر با یکدیگر همخوانی دارند. با آزمایش، محققان به طور فعال تغییرات در یک متغیر را انجام می دهند و برای تغییر در متغیر دیگری تماشا می کنند. آزمایشات به محققان اجازه می دهد تا نتیجه های علمی را ایجاد کنند. انواع دیگر روش ها عبارتند از طرح های طولی و شبه آزمایشی. بسیاری از عوامل، از جمله محدودیت های عملی، نوع روش های محقق را تعیین می کنند. اغلب محققان، افراد را بررسی می کنند، گرچه بهتر است، اما گران تر و وقت گیرتر است، برای ردیابی آنها از نظر طولی. مغز قسمت پیچیده ای از بدن انسان است. این مرکز آگاهی است و همچنین تمام جنبش های داوطلبانه و غیر داوطلبانه و توابع بدن را کنترل می کند. این ارتباط با هر بخش از بدن از طریق سیستم عصبی، شبکه ای از کانال هایی که سیگنال های الکتروشیمیایی را حمل می کنند.

 

انجام پایان نامه روانشناسی هزینه قیمت مراحل پایان نامه دکتری کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی تربیتی در مشهد انجام کارهای آماری پایان نامه روانشناسی

انجام پایان نامه روانشناسی هدف از این ماژول، معرفی شما به موضوع هورمون ها و رفتار است. این حوزه مطالعه نیز به نام غدد درون ریز رفتاری است که مطالعه علمی تعامل میان هورمون ها و رفتار است. این تعامل دو طرفه است: هورمون ها می توانند رفتار را تحت تاثیر قرار دهند، و گاهی اوقات رفتار می تواند بر غلظت هورمون تاثیر بگذارد. هورمون ها رسانهای شیمیایی هستند که از غدد درون ریز آزاد شده اند که از طریق سیستم خون منتقل می شوند تا سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار دهند تا رفتارهای نظارتی مانند پرخاشگری، جفتگیری و فرزندپروری افراد را تحت تأثیر قرار دهد. مضامین احساس و درک یکی از قدیمی ترین و مهم ترین در همه روانشناسی هستند. مردم با حواس مانند دید، شنیدن و طعم مجهز هستند که ما را در جهان اطراف ما به کار می گیرند. شگفت آور، حواس ما توانایی تبدیل اطلاعات دنیای واقعی به اطلاعات الکتریکی است که توسط مغز پردازش می شود. این که ما این اطلاعات را تفسیر می کنیم – ادراکات ما – چیزی است که به تجربیات ما در جهان منجر می شود. در این ماژول، شما در مورد فرایندهای بیولوژیکی احساس و نحوه ترکیب آنها برای ایجاد ادراک یاد خواهید گرفت.

انجام پایان نامه روانشناسی “حافظه” یک اصطلاح تک است که نشان دهنده تعدادی توانایی های مختلف است: نگه داشتن اطلاعات به طور خلاصه در هنگام کار با آن (حافظه کاری)، به یاد آوردن قسمت های زندگی (حافظه اپیزودیک) و دانش عمومی ما از حقایق جهان (حافظه معنایی) ، در میان انواع دیگر. قسمت های یادآوری شامل سه فرآیند است: رمزگذاری اطلاعات (یادگیری آن، درک آن و ارتباط آن با دانش قبلی)، ذخیره آن (حفظ آن در طول زمان)، و سپس بازیابی آن (دسترسی به اطلاعات در صورت لزوم). خرابی ها می توانند در هر مرحله رخ دهند، و منجر به فراموشی یا خاطرات دروغین می شود. کلید بهبود حافظه ی خود، بهبود فرایندهای رمزگذاری و استفاده از تکنیک هایی است که بازیابی موثر را تضمین می کند. تکنیک های رمزگذاری خوب شامل اطلاعات مرتبط با آنچه که قبلا می دانید، ایجاد تصاویر ذهنی و ایجاد ارتباط بین اطلاعات است که باید به خاطر داشته باشید. کلید بازیابی خوب در حال توسعه نشانه های موثر است که باعث می شود یادآور به اطلاعات کد شده منتقل شود. سیستم های مضمونی کلاسیک، که از زمان یونانیان باستان شناخته شده و هنوز هم توسط برخی از آنها استفاده می شود، توانایی های حافظه ی خود را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

انجام پایان نامه روانشناسی شاهدان می توانند شهادت قانونی بسیار قانع کننده ای را ارائه دهند، اما به جای ضبط تجارب بی نظیر، خاطرات آنها به خطاهای مختلف و تعصبات حساس هستند. آنها (مانند بقیه ما) می توانند اشتباهات را در یادآوری جزئیات خاص ایجاد کنند و حتی می توانند تمام حوادثی را که در واقع اتفاق می افتند را به یاد داشته باشند. در این ماژول، ما چندین نوع از خطاهای رایج را مورد بحث قرار می دهیم، و چه می توانیم در مورد حافظه ی انسانی و تعامل آن با نظا. ما فکر می کنیم که اهداف و رویدادهای مهم در دنیای ما به طور خودکار توجه ما را جذب می کنند، اما اغلب آنها، به ویژه هنگامی که توجه ما بر روی چیز دیگری تمرکز می کنند، را نمی گیرند. عدم توجه به اشیاء یا رویدادهای غیر منتظره زمانی که توجه در جاهای دیگر متمرکز شده است، در حال حاضر به عنوان کور ناخواسته شناخته شده است. مطالعه چنین نقصهای آگاهی تاریخی طولانی دارد، اما اهمیت عملی آنها در طول دهه گذشته توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. این ماژول تاریخ و وضعیت تحقیقات درباره کوری ناخواسته را توضیح می دهد، در مورد دلایل اینکه ما این نتایج را غیرقابل توجیه و پیامدهای شکست آگاهی برای اینکه چگونه در دنیای ما شاهد و عمل می کنیم، بحث می کنیم.

انجام پایان نامه روانشناسی احساسات نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند، زیرا آنها دارای توابع مهم هستند. این ماژول این توابع را توصیف می کند و این بحث را به سه بخش تقسیم می کند: عملیات درون فردی، بین فردی و اجتماعی و فرهنگی احساسات. بخش مربوط به عملکردهای درون فردی احساسات، نقش هایی را که احساسات در هر یک از ما به صورت جداگانه ایفا می کند، توصیف می کند؛ بخش تعاملات فردی احساسات، معانی احساسات را به روابط ما با دیگران تعریف می کند. و بخش مربوط به ویژگی های اجتماعی و فرهنگی احساسات، نقش ها و معانی را که احساسات برای حفظ و کارکرد موثر جوامع و فرهنگ های ما در سرتاسر جهان دارند، توصیف می کند. در کل ما شاهد خواهیم بود که احساسات یک جنبه بسیار مهمی از ترکیب روان شناختی ما هستند، داشتن معنا و عملکرد هر یک از ما به صورت جداگانه، روابط ما با دیگران در گروه ها و به طور کلی به جوامع ما.

تحول چارچوب سیستم های رفتاری و ارتباط آن با روانشناسی بین رفتاری

در مقاله حاضر، توسعه چارچوب سیستم های رفتاری تیمبرلیک را نشان می دهد، در حالی که ارتباط بین آن و روانشناسی بین رفتاری کانتر را نشان می دهد. رویکرد سیستم های مدیریت رفتار ، بین رفتارگرایان ادعا می کنند که (الف) رفتار به عنوان بخشی از یک سیستم علیت پیچیده به جای یک مدل خطی ساده، (ب) مطالعه ی یادگیری و رفتار رفتار باید شامل بررسی پاسخ های متعدد و نظارت سیستماتیک فرم واکنش، (ج) یادگیری شامل سازماندهی مجدد سیستم رفتاری، (د) تجزیه و تحلیل رفتاری باید در جهت گیری زیست محیطی بیشتر باشد و (الف) روانشناسی از مجموعه ای از روش ها و دستگاه های وسیع تر از معمولی استفاده می شود برای مطالعه شرایط عملیات و پاورویو. این اتصالات ممکن است از دو موضوع گسترده که توسط چارچوب سیستم های رفتاری و روانشناسی بین رفتاری شناسی به اشتراک گذاشته می شوند، حاصل شود: قدردانی از منظر سیستم نسبت به رفتار و اهمیت ملاحظات اخلاقی

تمرین پذیرش و تعهد تمرکز بر تفکر منفی تکراری برای دانشجویان روانشناسی بالینی: یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی

این کارآزمايي باليني تصادفي شده موازي، تأثير آموزش قبولي و تعهد (ACT) را بر متوقف ساختن تفکر منفي تکراري (RNT) و کنترل WLC در دانشجويان روانشناس باليني ارزيابي کرد. نود و چهار دانشجوی کارشناسی، کارشناسان روانشناسی بالینی دانشگاه کلمبیا برای شرکت در این مطالعه دعوت شدند. هشتاد و پنج کارآموز با شرکت تصدیق کرده و با استفاده از تصادف ساده به گروه، ۶ جلسه مداخله ACT RNT متمرکز و یا WLC اختصاص داده شد. آموزش ACT براساس برنامه آنلاین برای اختلالات عاطفی بود. نتایج اولیه، اندازه گیری علائم عاطفی و ارزش زندگی بود، در حالیکه فرآیند اندازه گیری ها مربوط به RNT بود. تمام شرکت کنندگان مطالعه را تکمیل کردند. پس از درمان، اندازه گیری های مکرر ANOVA نشان داد که آموزش در کاهش علائم عاطفی (۰٫۷۵)، افسردگی (۰٫۷۹)، فراوانی رفتار مانع زندگی ارزش (۰٫۵۱ = d)، RNT بر تمرین بالینی (d = 0.89) و RNT عمومی (d = 0.62). شرکت کنندگان با افزایش میزان علائم عاطفی (d = 0.75-2.52)، با ۷۳٫۳۳٪ از شرکت کنندگان، تغییرات قابل توجهی در علائم عاطفی داشتند و ۶۶٫۶۷٪ از تغییرات بالینی در مقایسه با ۷٫۱۴٪ برای هر دو شاخص در WLC وضعیت. اثرات آموزش به طور طولانی با کاهش RNT متمرکز بر تمرین بالینی در دو سوم برنامه بود. تمرین ACT متمرکز RNT آسان برای پیاده سازی در کاهش علائم عاطفی و ترویج زندگی ارزشمند در کارآموزان روانشناسی بالینی موثر است
 
 

کمک هانس آیزنک به روانشناسی بالینی و رفتار درمانی

 

کمک هانس آیزنک به رشد روانشناسی بالینی در انگلستان و توسعه رفتار درمانی توصیف و ارزیابی شده است. او روانشناسی بالینی را به عنوان علم کاربردی تفسیر کرد و بدین ترتیب آموزش فارغ التحصیل های ارائه شده در بخش او بر اساس این دیدگاه بود. او از آزمایشهای روانشناختی مانند Rorschach انتقاد کرد و از کیفیت کیفیت تحقیقات در مورد اثرات روان درمانی انتقاد کرد. آیزنک یک نویسنده پرکار و موفق بود و یک مدافع نیرومند رفتارهای رفتاری بود

 
 
 

روانشناسی بالینی تکاملی

 

روانشناسی تکاملی مطالعه طبیعی و طبیعت جهانی انسان است – چگونه ذهن مدرن ما در نتیجه تاریخ تکامل گونه ما است. روانشناسی بالینی تکاملی یا روانپزشکی تکاملی یک منطقه خاص از تحقیق است که تحقیق می کند چگونه سلامت روان و اختلالات روانی ما تکامل یافته است یا اینکه چه مکانیسمهای روانی کارکرد ندارند. روانشناسی بالینی تکاملی یک متا تئوری یکپارچه برای علم سلامت روان ارائه می دهد. اختلالات روانی خاص از منظر تکاملی خطاب شده است. اگرچه پیشنهادات و روش های درمان مبتنی بر تئوری تکاملی وجود دارد، اما نیازی به تحقیق بیشتر در مورد اثربخشی چنین مداخلات وجود دارد.

 
 

منابع اطلاعاتی در روانشناسی بالینی

 

زمینه روانشناسی بالینی یک زمینه است که به طور مداوم در حال رشد و توسعه است. هر روز تحقیقات برش لبه و تکنیک های جدید را برای استفاده در پژوهش، آموزش و عمل بالینی ارائه می دهد. بنابراین، روانشناسان بالینی باید به طور مداوم آموزش خود را در جدیدترین اطلاعات در این زمینه کار کنند. فصل بعد در مورد منابع موجود در دسترس روانشناسان بالینی برای ادامه تحصیلات خود با کتاب ها، مجلات، پایگاه های کتابخانه ای، ویدئو، لیست سرویس ها، سیستم های نمایه سازی، خدمات انتزاعی و مجموعه های اینترنتی مورد بحث قرار می گیرد. منابع فعلی به روانشناسان اجازه می دهند تا با آخرین تحقیقات در چندین راه ارتباط برقرار کنند، و روانشناسان را تشویق می کند تا نه تنها در مورد مطالب مطالعه کنند، بلکه فیلم های اطلاعاتی را تماشا می کنند و همچنین مطالب را با هم بحث می کنند. هر بخش یک مرور کلی از منابع، ماهیت اطلاعاتی را که از منابع به دست آمده است، نمونه هایی از منابع موجود و اطلاعات مفید برای کمک به روانشناس در دسترسی به این اطلاعات ارائه می دهد. نتیجه گیری این فصل نیز برخی از پیشنهادات در مورد ارزیابی منابع به دست آمده برای اطمینان از اطلاعات دقیق و با کیفیت ارائه می دهد. بنابراین، فصل زیر ممکن است به عنوان راهنما برای وضعیت فعلی منابع در زمینه روانشناسی بالینی عمل کند.

 
 
 

مقدمه ای بر روانشناسی مثبت اندیشانه

 

روانشناسی مثبت مطالعه نقاط قوت و فضایل است که به رفاه ذهنی و شادی و حتی در طول مشکلات و چالش ها کمک می کند. به طور کلی، افرادی که از احساسات مثبت، تعامل فعال، روابط بین فردی، معنای زندگی و دستاوردهای شخصی برخوردارند، رفاه را بهبود می بخشند. پیشرفت های اخیر در روانشناسی مثبت، برنامه های کاربردی در سراسر فرهنگ و درون تنظیمات کار است. ساختارهای روانشناسی مثبت نیز کمک ما را در درک پس از آسیب پذیری رشد، تحمل تغییر شخصی و تبدیل پس از ضربه

 
 

ورودی روانشناسی به یک درمانگاه Orthognathy: درک بیماران از کیفیت خدمات

 

هدف از این مطالعه ارزیابی رضایت بیمار از خدمات روانشناسی بالینی است که در یک کلینیک برنامه ریزی بین رشته ای ارتجاعی قرار گرفته است. پرسشنامه ای که به صورت خود گزارش تهیه شده بود، به بیماران داده شد که طی سه سال گذشته درمان ارتودنسی را انجام داده بودند. از ۶۰ بیمار نزدیک، ۴۹ پاسخ دادند. اکثر بیماران موافق بودند که نیاز به ارزیابی روانشناختی وجود دارد و هدف آن به اندازه کافی توضیح داده شده است. اکثر بیماران با اطلاعاتی که در هنگام انتصاب داده شده بودند، خوشحال بودند و تجربه مفید را پیدا کردند. تعدادی از بیماران احساس کردند که قرار ملاقات های اضافی کمی قبل و بعد از جراحی مفید بود. گروهی از بیمارانی که تحت درمان ارتوتاناتیک قرار گرفته اند، ارزیابی روانشناسی قبل از درمان را که از طریق کلینیک ترکیبی ارائه شده اند، بسیار قابل قبول و مفید دانستند. برخی پیشنهاد دادند که قرار ملاقات های بیشتر، در طول سفر درمان، و همچنین ادبیات حمایتی، نیز مفید بوده است.

روانشناسی بالینی

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

روانشناسی عمومی

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی ارشد روانشناسی عمومی

روانشناسی صنعتی و سازمانی

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی روانشناسی صنعتی و سازمانی

روانشناسی تربیتی

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی ارشد روانشناسی تربیتی

انجام پایان نامه پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی
  • گرایش روانشناسی عمومی
  • گرایش روانشناسی بالینی
  • گرایش روانشناسی خانواده درمانی
  • گرایش سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)
  • گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • گرایش روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
  • گرایش روانشناسی اسلامی (دارای گرایش روانشناسی مثبت گرا)

موضوعات پیشنهادی پایان نامه پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی روانشناسی

ورود