انجام پایان نامه علوم تربیتی

 

انجام پایان نامه ارشد علوم تربیتی سیاسی پزشکی انسانی دامی پایه اجتماعی ارتباطات قرآن و حدیث

 

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی علوم تربیتی

 

نقطه شروع اصلی تحقیق واقعیت آموزشی در علوم انتقادی آموزشی با انتقاد از ایدئولوژی و درک تأثیر فرایندهای اجتماعی بر آموزش نشان داده شده است. هدف و هدف اصلی آموزش از دیدگاه انتقادی علوم تربیتی ، تلاش برای رسیدن به بلوغ و خودمختاری است که منجر به رهایی و توسعه همبستگی می شود. جامعه معاصر با بحران بزرگ تحصیلی مشخص می شود كه توسط فرضیه های به اصطلاح “تعلیم و تربیت نئولیبرال” مشخص می شود ، جایی كه ، اغلب ، آموزش برعكس می شود. به همین دلیل این سؤال پیش می آید که آیا ما می توانیم و باید بحران آموزشی موجود معاصر را از طریق دریافت علم انتقادی آموزشی تحلیل کنیم

دانش پزشکی به طور مداوم در حال تغییر است. این امر به معلمان فشار می آورد تا استراتژی های آموزشی را با سبک یادگیری دانش آموزان خود تطبیق دهند. بنابراین ، شناسایی کارشناسی ارشد دانشجویان پزشکی می تواند به معلمان کمک کند تا استراتژی های تدریس را برای دستیابی به نتایج بهتر به دست آورند. هدف از اين مطالعه تعيين ميزان مهارت دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي و ارزيابي رابطه بين دانشجويان و رضايت دانشجويان از فعاليت هاي آموزشي است. این مطالعه توصیفی مقطعی در دانشکده های پزشکی و علوم پزشکی کاربردی ، دانشگاه علوم پزشکی پادشاه سعود بن عبدالعزیز ، جده ، انجام شد. ما از Kolb LS و یک بررسی رضایتمندی دانشجویی اصلاح شده از کالج جامعه موت ، میشیگان استفاده کردیم. همه شرکت کنندگان پرسشنامه های خودگردان را دریافت کردند. داده های LS و اطلاعات دموگرافیک به عنوان متغیرهای پیش بینی کننده مورد استفاده قرار گرفت. میزان رضایت دانشجویان متغیر نتیجه در نظر گرفته شد. در مجموع ۳۵۹ دانشجو مورد مطالعه قرار گرفتند (میانگین سنی ۱٫۴ ۱۹ ۱۹٫۰ سال ؛ ۵۳٫۵ mal مرد). محبوب ترین LS انکوداتور (۲۹٫۲٪) ، پس از آن Assimilator (27.9٪) و Diverger (25.6٪) بود ، در حالی که سبک Converger (17.3٪) کمترین ترجیح LS را داشت. نمرات رضایتمندی دانش آموزان نشان داد که از میانگین نمره ۴/۶۴٪ رضایت دارند. در مردان از رضايت بيشتري نسبت به زنان مشاهده شد (۰۰۲/۰ = P). این مطالعه نتوانسته است یک تفاوت معنادار یا رضایت بخش غالب در بین دانش آموزان علوم پزشکی را پیدا کند. بنابراین ، برنامه های آموزشی فعلی در KSAU-HS رضایتمندی از دانش آموزان و دانشجویان را برآورده می کند. مربیان باید استراتژی های خود را برای آموزش گسترش دهند تا بتوانند یک محیط یادگیری مؤثر ایجاد کنند

 

انجام پایان نامه علوم تربیتی سیاسی پزشکی انسانی دامی پایه اجتماعی ارشد علوم تربیتی ارتباطات قرآنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله با هدف بررسی ناخالصی اقتصاد آموزش و پرورش به عنوان یک علم آموزشی که با تمرکز آن صرفاً بر مزایای فردی و اجتماعی آموزش صورت گرفته است. در حال حاضر ، اقتصاد آموزش و پرورش ظرفیت پیشنهاد راه حل هایی برای مشکلات آموزشی را که اثربخش ، کارآمد ، با کارآمد در جامعه و از نظر اقتصادی مناسب هستند نشان نمی دهد. در نتیجه ، اقتصاد آموزش و پرورش تنها زمانی علمی به حساب می آید که بتواند راهکارهایی را برای ناکارآمدی و ناکارآمدی سیستم های آموزشی ارائه دهد. در این مقاله استدلال می شود كه این امر می تواند از طریق معرفی كودكشی به پروژه های آموزشی انجام شود.

در این مقاله کار طراحی و سناریو را یک تجربه مربیگری تیم می داند. این تئوری تئوری مؤثر یادگیری در مربیگری و الگوی اساسی مؤلف یادگیری خلاق را برجسته می کند ، برخی ایده ها را برجسته می کند و برخی از فرصت های استفاده از آنها را برای ایجاد و اجرای یک محیط یادگیری خلاق ضروری برای موفقیت در هر دو طراحی و سناریو نشان می دهد. فواید سایر روشها و ابزارهای علوم تربیتی و روانشناسی نیز به طور خلاصه توضیح داده شده است. سرانجام ، امکاناتی که از دیدگاه های جدید و همچنین دیدگاههای معمول در زمینه طراحی و سناریو برای علم و روانشناسی آموزشی – دقیق تر ، مربیگری و تحقیقات خلاقیت – مورد بررسی قرار می گیرد. در آخرین بخش مقاله ، اصول کلی مورد استفاده برجسته و خلاصه شده است. برخی از اتصالات به سؤالات اساسی در مورد نقش علوم ، هنر ، تئوری و عمل و همچنین مکان طراحی و سناریوی کار بحث شده است. بدین ترتیب ، در ابتدا یک راه حل احتمالی برای بحث و مشاجرات مرتبط ارائه شده است. به طور کلی ، این مقاله برخی از زمینه هایی را نشان می دهد که در آن علم و روانشناسی آموزشی از یک طرف و کار طراحی و سناریو از طرف دیگر می تواند سودمندی متقابل داشته باشد. هدف این تحقیق آغازگر بحث های بیشتر در مورد ارتباطات بین زمینه های ذکر شده است و به دنبال ارائه برخی از فرصت ها برای تحقیقات بین رشته ای و استفاده از نتایج آن است.

 

انجام پایان نامه علوم تربیتی سیاسی پزشکی انسانی دامی پایه اجتماعی ارشد علوم تربیتی ارتباطات قرآنی

 

کارآفرینی و آموزش کارآفرینی دو موضوع بسیار مورد بحث در سالهای گذشته است که در کلیه راهبردهای اصلاحات سیاسی و سیاسی ملی و اروپایی ترویج می شود. آموزش کارآفرینی برای اکثر اساتید دانشکده های غیرتجاری یک چالش است ، جایی که توسعه مهارت های نرم باید با یک رویکرد پیشرو در تغییر ذهنیت و نگرش همراه باشد. در این مقاله ، نویسندگان نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده در سطح ملی در مورد نیازهای توسعه شایستگی های کارآفرینی دانش آموزان حوزه علوم آموزشی را ارائه می دهند. پس از تجزیه و تحلیل نیازها ، برنامه درسی از آموزش کارآفرینی تدوین شد که در طی آزمایش با دانشجویان از همان تخصص مورد آزمایش قرار گرفت. در پایان ، نتیجه گیری ، محدودیت ها و فرصت های آموزش کارآفرینی در حوزه علوم آموزشی ارائه شده است

تفکر انتقادی یک توانایی اساسی برای متخصصان دانشگاهی و برای رشد تخصص افراد از ابتدای تحصیل در دانشگاه است. اعتقادات خودكارآمدي و رويكردهاي يادگيري در اين فرآيند حائز اهميت است ، اگرچه روابط آنها با تفكر انتقادي مشخص نيست. این مطالعه به بررسی رابطه تفکر انتقادی ، رویکردهای یادگیری و باورهای خودکارآمدی دانش آموزان سال اول فنلاند در علوم آموزشی (۹۲ نفر) می پردازد. داده های خود گزارش برای اندازه گیری رویکردهای یادگیری و باورهای خودکارآمدی مورد استفاده قرار گرفت و داده های ارزیابی مبتنی بر عملکرد مهارت های تفکر انتقادی با استفاده از هر دو روش کمی و کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بیشتر دانش آموزان جدید رویکرد عمیق در یادگیری را به کار می گیرند و اعتقاد به خودکارآمدی بالایی در رابطه با یادگیری دارند. با این وجود تفاوتهای زیادی در کیفیت تفکر انتقادی آنها وجود دارد. سه گروه با تفاوتهای چشمگیر در مهارتهای تفکر انتقادی شناسایی شدند. هیچ ارتباطی بین تفکر انتقادی ، رویکردهای یادگیری و باورهای خودکارآمدی وجود نداشت. نتایج حاکی از آن است که باید در طی تحصیل در دانشگاه ، تفکر انتقادی به طور سیستماتیک تسهیل شود

انجام پایان نامه علوم تربیتی هدف از این مطالعه پیوند مقیاس علمی مطالعه پانل آموزشی ملی آلمان (NEPS) با مقیاس علمی برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی (PISA) است. یکی از نیازها برای پیوند قوی نمرات آزمون از مطالعات مختلف ، شباهت کافی تستها در رابطه با ساختار آنها است. پژوهش حاضر با هدف ارزيابي شباهت سازه هاي عملياتي شده آزمون هاي سواد علمي NEPS و PISA با هدف پيوند مقياس هاي دو آزمون انجام گرفته است. برای این منظور یک مطالعه پیوند دهنده انجام شد که در آن ۱۰۷۹ دانش آموز روی وظایف هر دو مطالعه کار کردند. نتایج حاصل از مقایسه NEPS و PISA حاکی از همپوشانی بالای ساختمانهای آنها است. با این حال ، هر دو مطالعه با پاسخ های گمشده متفاوت برخورد می کنند. پیوند از طریق معادله Equipercentile یک قوام طبقه بندی بالا را نشان داد که بالاترین در هنگام پاسخ گم شده در هر دو مطالعه نادیده گرفته شد

استاندارد شغلی / شغلی معلم حرفه پیش دبستانی و دبستان مبتنی بر مجموعه ای از شایستگی ها است که از شش مهارت حرفه ای ، سه صلاحیت عرضی ، توصیف کننده سطح و حداقل استانداردهای عملکردی برای ارزیابی صلاحیت تشکیل شده است. این مجموعه از صلاحیت ها در فرآیند تدوین پروژه های شخصی در رابطه با آموزش حرفه ای و ارزیابی عملکرد شخصی خود ، برای هر معلم مفید است. هدف از این تحقیق بررسی نقش دستیابی به شایستگی های عرضی در شکل گیری مشخصات صلاحیت های متخصص علوم آموزشی است که در دوره های پیش دبستانی و دبستان تدریس می کند

 

انجام پایان نامه علوم تربیتی سیاسی پزشکی انسانی دامی پایه اجتماعی ارشد علوم تربیتی ارتباطات قرآنی