انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

 

انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی

 

 

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، دکترا، کارشناسی و کاردانی

 

 

معرفی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی هدف از این رشته عبارت است از: آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی خصوصا واحدهای مرتبط با بازار مصرف، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، …، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده. افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می دهند و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.

واحدهای درسی در دانشگاه:

  • انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی مدیریت منابع انسانی پیشرفته
  • تئوریهای مدیریت پیشرفته
  • تحلیل آماری
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته
  • بازارشناسی و مسائل بازاریابی
  • مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
  • حسابداری مدیریت
  • تحقیق در عملیات پیشرفته
  • اقتصاد مدیریت
  • انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته
  • تحقیقات بازاریاب
  • بازاریابی صنعتی
  • رفتار مصرف کننده
  • سمینار در مسائل بازاریابی

 

Master in Digital Marketing – London College of Management and Technology

 

آینده شغلی:

انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی فارغ التحصیلان این رشته با اطلاعات وسیعی که در زمینه های مختلف بازارگانی و بازاریابی، روابط انسانی و امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می رود این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیتهای بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده دار شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقات بازار که امروز برای موسسات بزرگ اهمیت زیادی برخوردار است، مشغول بکار شوند. اما از این نکته نبایستی غافل شد که تنوع دروس ارائه شده و فاصله آن تا مباحث عملی و کاربردی، آینده را برای فارغ التحصیلانی که قصد دارند مستقیما وارد حوزه بازاریابی و فروش شوند، دشوار می سازد. بنابراین این وظیفه به عهده خود دانش آموختگان می باشد که در کنار ارتقاء سطح علمی خود، نگاه ویژه ای به محیط کسب و کار داشته باشد. البته پاپیروس به این دانشجویان توصیه می کند، در دوره دانشجویی حتما دانشجویان بازاریابی را حتی به صورت مقطعی، در عمل بچشند و به قول بازاریابان کهنه کار ” طعم نه شنیدن و روشهای مقابله با آن ” را بیاموزند. چیزی که فقط و فقط از طریق کسب تجربه عملی امکانپذیر است.

توانمندی های مورد نیاز دانشجویان

  • انجام پایان نامه مدیریت بازاریابی علاقه مندی به علوم مدیریت و بازاریابی (بسیار مهم)
  • قدرت و توان ادراک، تجزیه و تحلیل و نهایتا حل مشکلات مدیریتی
  • توان تجزیه و تحلیل محیط بازار و داشتن روحیه بالا در شناسایی و نفوذ در آن
  • کسب مهارتهای عمومی و تخصصی (زبان، ICDL، تجربه عملی و … )
  • روابط عمومی بسیار بالا، روحیه شکست ناپذیر، ذهنی خلاق و مشتری مدار (بسیار مهم)
  • کسب تجربه عملی فروش (ترجیحا توصیه می شود)

واحدهای درسی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 ترم ۱:

نوع درس واحد نام درس
پایه ۲ نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
پایه ۲ تحلیل آماری
پایه ۲ مدیریت استراتژیک پیشرفته
اصلی ۲ روش شناسی پژوهش های کیفی و آمیخته در مدیریت
پایه ۲ اخلاق و احکام کسب و کار

ترم ۲ :

نوع درس واحد نام درس
اصلی ۲ کاربرد تئوری تصمیم گیری
پایه ۲ مدیریت منابع انسانی پیشرفته
اصلی ۲ بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
اصلی ۲ مدیریت رفتار مصرف کننده
اصلی ۲ مدیریت تبلیغات و برند

ترم ۳ :

نوع درس واحد نام درس
تخصصی ۲ مدیریت استراتژیک بازاریابی
تخصصی ۲ مدیریت ارتباطات مشتری و عملکرد بازاریابی
تخصصی ۲ بازاریابی صنعتی و خدمات
تخصصی ۲ اصول مذاکرات،مکاتبات   و قراردادهای تجاری

ترم ۴:

نوع درس واحد نام درس
اصلی ۴ پایان نامه

یکی از دیدگاه‌های زیربنایی استراتژی STP، تأکید بر ارزش‌های منصفانه است. مزیت‌های اصلی استفاده از نظام ارزش‌های جاری نسبت به بهای تمام شده تاریخی، مربوط بودن آن با تصمیم‌های استفاده کنندگان و انعکاس بهتر وضعیت مالی و ارزیابی عملکرد گذشته و چشم انداز آینده شرکت می‌باشد. با وجود این مزایا، قابلیت اجرای نظام ارزش‌های جاری در عمل با ابهام روبه روست و پذیرش آن مستلزم کارایی بازار سرمایه است که در آن ارزش‌های جاری درخور اتکایی برای دارایی ها وجود دارد. در صورت عدم کارایی بازار، هزینه‌های پذیرش نظام ارزش‌های جاری در مقایسه با منافع آن بسیار بالاتر خواهد بود. این در حالی است که در بسیاری از کشورها، شرایط بازارها و زیرساخت‌های آن تهدید جدی در به کارگیری ارزش منصفانه به شمار می‌روند.

هنگامی که واحد eCRM  در کنار مدیریت ارشد اجرایی آماده کار برای تغییر تحت عنوان استراتژی STP می‌شود، مدیران واحد eCRM  باید سوالات زیر را در نظر داشته و پاسخ‌های مناسب را آماده نمایند:

  1. آیا شرکت اندازه و دامنه تغییر پیش رو را درک کرده است؟
  2. آیا شرکت درک کاملی از خطرات ذاتی و فرصت‌های بالقوه دارد؟
  3. آیا شرکت مهارت‌های مورد نیاز، منابع، معیارها و راهکارهای حاکمیتی را برای اطمینان از موفقیت
  4. فرآیند تغییر در تمام شرکت را در اختیار دارد؟

در ادامه، شرکت باید میزان آموزش و تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد تغییر را تعیین کند. با آغاز مرحله شناسایی نیاز برای تغییر، برای کمک به شرکت در درک معنی استراتژی STP و ارزیابی تهدید‌های پیش رو فرآیند آموزش در سطح کلی ضروری خواهد بود. پس از آن در حمایت از مراحل طراحی، برنامه ریزی و توسعه، نیاز به آموزش با تمرکز بر جزئییات فنی و حرفه ای بیشتر و مستمر مورد نیاز خواهد بود. در نهایت، نیاز به فرآیند آموزش در طول اجرا و پس از آن افزایش می‌یابد، شرکت باید به طور مستمر الزامات مورد نیاز برای آموزش‌های اضافی را ارزیابی کند.

با گسترش سریع بازارهای سرمایه که تأثیری مهم در توزیع منابع اقتصادی دارند، چگونگی افشای اطلاعات از مسائل مهم در تعیین کارایی بازار است. استراتژی STP منجر به افشای اطلاعات مالی دقیق تر و جامع تری نسبت به گزارشگری مالی داخلی و کاهش ریسک سرمایه گذاران می‌شود.  در اثر افشای اطلاعات بیشتر در بازار سرمایه، از طرفی احتمال کمتری وجود دارد که سرمایه گذاران کوچک اطلاعات مالی را از محلی غیر از صورت‌های مالی دریافت کنند و از طرف دیگر، هزینه پردازش اطلاعات مالی برای سرمایه گذاران کاهش می‌یابد. بدین ترتیب امکان رقابت بین سرمایه گذاران مختلف ایجاد و این مهم سبب افزایش کارایی بازارهای سرمایه می‌شود.

در واقع، ابتدا تعریفی در جریان بحث ارائه می‌شود.  سپس این تعریف با موارد نقضی به تهدید کشیده می‌شود و سرانجام کوشش می‌شود تا با توجه به موارد نقض، صورت بندی اصلاح شده ای از تعریف اولیه ارائه شده و تعریفی جامعی محقق شود. از این رو وجود تهدید ها و دیدگاه‌های متفاوت در رابطه با هماهنگ سازی استانداردها دلیلی بر رد این رویکرد نیست و وجود اختلاف نظرها در راستای ایجاد تغییرها و تکامل یک رویکرد خاص، امری طبیعی است. گسترش بکارگیری استراتژی STP در بیشتر کشورهای جهان هم دلیلی بر درستی این موضوع است.

طبق این تعریف نخستین صورتهای مالی طبق استراتژی STP، به نخستین صورتهای مالی اتلاق می‌گردد که واحد تجاری در تهیه آن از تمامی الزامات استراتژی STP استفاده کرده و در آن با عبارتی صریح و روشن، مطابقت با استراتژی STP را اظهار نموده است. عامل تعیین کننده طبق این تعریف، اظهار مطابقت با استراتژی STP با عباراتی صریح و روشن می‌باشد. بر این اساس، واحد تجاری که در تهیه صورتهای مالی پیشین خود، استراتژی STP، شناخت، اندازه گیری یا افشا) را به طور کامل رعایت نکرده باشد اما با عبارتی صریح و روشن، مطابقت با استراتژی STP را اظهار کرده باشد، واحد تجاری پذیرنده محسوب نمی شود.

How to Write a Marketing Plan in 5 Easy Steps | SCORE

بازاریابی، مدیریت فروش و زنجیره تأمین

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا کارشناسی کاردانی بازاریابی، مدیریت فروش و زنجیره تأمین بازاریابی، مدیریت فروش و زنجیره تأمین تمامي سازمانها و شرکتها، براي کالاها و خدماتي که عرضه مي‌دارند قيمتي تعيين مي‌کنند. اين قيمت ممکن است در قالب […]

راهبردهای مدیریت فروش و تأمین کالا

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا کارشناسی کاردانی   راهبردهای مدیریت فروش و تأمین کالا راهبردهای مدیریت فروش و تأمین کالا. مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ،پیش‏نیاز دستیابی به نیازمندیهای‏ بازار و در نتیجه […]

نقش استراتژی های جایگزین در تحول بازاریابی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی انجام پایان نامه کاردانی کارشناسی ارشد دکترا   نقش استراتژی های جایگزین در تحول بازاریابی   نقش استراتژی های جایگزین در تحول بازاریابی. هر سازمان تجاری حداقل بخشی از یک‏ زنجیره تامین است و خیلی از سازمانها بخشی‏ از […]

مدیریت فروش و زنجیره تأمین کالا دستمال کاغذی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا کارشناسی کاردانی   مدیریت فروش زنجیره تأمین کالا دستمال کاغذی   مدیریت فروش زنجیره تأمین کالا دستمال کاغذی. امروزه عرصه توليد و خدمات با تغيير الگوي رقابت از ميان شركت هاي مستقل […]

ساخت و بازاریابی برنامه های تلویزیونی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   انجام پایان نامه کارشناسی ارشد دکترا کارشناسی کاردانی   ساخت و بازاریابی برنامه های تلویزیونی   ساخت و بازاریابی برنامه های تلویزیونی. مجموعه های تلویزیونی به انواع مختلف، تولید، سفارش و بازرگانی می شوند مانند فیلم های سینمایی […]

روابط عمومی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، دکترا، کارشناسی و کاردانی روابط عمومی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی روابط عمومی در شرکت های تولید و پخش مواد غذایی. روابط عمومی در شرکت ها فلسفه اي است كه سعي […]

استراتژی های بازاریابی در ورود به بازارهای بین المللی به روش SWOT

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استراتژی های بازاریابی ورود به بازارهای بین المللی روش SWOT   استراتژی های بازاریابی ورود به بازارهای بین المللی روش SWOT. تغییرات به سمت اقتصاد جهانی و دانش محور، فرصت ها و تهدیدهای جدیدی را برای کسب و کارها […]

مدیریت استعدادهای بازاریابی اینترنتی با راهکارهای پیوسته و آنلاین

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی مدیریت استعدادهای بازاریابی اینترنتی با راهکارهای پیوسته و آنلاین   مدیریت استعدادهای بازاریابی اینترنتی با راهکارهای پیوسته و آنلاین. بازاریابی الکترونیکی، امکان انجام معامالت مرتبط در »محیط های متعامل و شبکه شده دیجیتالی« )DNI )را فراهم می آورد. در […]

شناخت بازاریابی عصبی ویژگی ها کاربردها و ابزارها

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی شناخت بازاریابی عصبی ویژگی ها کاربردها و ابزارها   شناخت بازاریابی عصبی ویژگی ها کاربردها و ابزارها. یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده، درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد که همیشه مورد توجه محققان، بازاریابان […]

شناسایی رویکرد های اثربخش در مدیریت ارتباط با مشتریان

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی شناسایی رویکرد های اثربخش در مدیریت ارتباط با مشتریان.   شناسایی رویکرد های اثربخش در مدیریت ارتباط با مشتریان. هر روزه با تعداد زیادی از سازمانها از طریق گستره وسیعی از مجاری ارتباطی مانند ارتباط رو در رو، تلفن، […]

اثر لوگوی برند روی وفاداری مشتریان

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، دکترا، کارشناسی و کاردانی اثر لوگوی برند روی وفاداری مشتریان در ایران خودرو   اثر لوگوی برند روی وفاداری مشتریان در ایران خودرو. شرکت با پیشرفت فناوری ودر شرایط رقابتی بازارهای امروزی مشتری سرمایه […]

کاربرد و تاثیر روش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی کاربرد تاثیر روش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری   کاربرد تاثیر روش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری. با پیشرفت تکنولوژی های اینترنتی در سالهای اخیر، بازرگانی الکترونیکی به عنوان یک عامل اصلی سرمایه گذاری جهت […]

طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران   طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. امروزه دو مفهوم توسعه پایدار و یکپارچه سازی فرآیندها، فضای کسب و کار را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. بازاریابی نیز […]

رابطه بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   رابطه بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری   رابطه بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری. این پژوهش تأثیر بازاریابی کارآفرینانه را در نوآوری، با درنظرگرفتن اثر تعدیلگری دو عامل گرایش به یادگیری و ساختار […]

تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی عملکرد سازمان صنعت پتروشیمی   تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی عملکرد سازمان صنعت پتروشیمی. پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران انجام […]

اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی شهرت هویت‌یابی مشتری قصد خرید برند   اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی شهرت هویت‌یابی مشتری قصد خرید برند. هدف این تحقیق بررسی اثر مسئولیت ­پذیری اجتماعی درک ‎شده بر شهرت برند، هویت­یابی مشتری از برند […]

تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   کیفیت رابطه پاسخ‏ رفتاری مشتریان مراحل چرخۀ عمر رابطۀ مشتری   کیفیت رابطه پاسخ‏ رفتاری مشتریان مراحل چرخۀ عمر رابطۀ مشتری. هدف مقالۀ حاضر، تعیین تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ […]

مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل   مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل. هدف اصلی این تحقیق، ارائۀ مدلی برای ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل است. این پژوهش به‎کمک […]

اثر کیفیت ادراک شده دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   اثر کیفیت ادراک شده دلزدگی رضایت بر قصد تغییر برند   اثر کیفیت ادراک شده دلزدگی رضایت بر قصد تغییر برند. حفظ علاقۀ مشتری به مراجعۀ مجدد، در شرایط رقابت تنگاتنگ رستوران‏های ایتالیایی، مسئلۀ مهمی ‏‏محسوب می‏شود. شناسایی […]

دانش درک‌ شده از محصول سبز در تمایل به خرید به‌ واسطۀ دلبستگی به فروشگاه

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   دانش درک‌ شده محصول سبز تمایل به خرید دلبستگی فروشگاه   دانش درک‌ شده محصول سبز تمایل به خرید دلبستگی فروشگاه. توجه روز‏افزون به محیط ‏زیست در دهه‏های اخیر، به پیدایش مفهوم «بازاریابی سبز» منجر شده است. تمایل […]

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   تأثیر شبکه های اجتماعی بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ برند‌   تأثیر شبکه های اجتماعی بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ برند‌. برند از مهم‌ترین دارایی‏های نامشهود سازمان‌ها محسوب می‏شود. توسعۀ ارتباط بین مشتری و برند، تبدلی به یکی […]

نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش   نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش. در محیط‏های بسیار رقابتی شرکت‏های پخش، برخورداری از فروشندگان توانمند مزیت رقابتی ارزشمند، ارزش‏آفرین، تقلیدناپذیر و غیرقابل […]

نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار بازارگرایی تأثیر بازاریابی درونی عملکرد   نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار بازارگرایی تأثیر بازاریابی درونی عملکرد. هدف از تحقیق حاضر، بررسی نقش و ساز‌و‌کار تأثیرگذاری بازاریابی درونی بر عملکرد از طریق متغیر میانجی […]

شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید   شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید. در دهۀ گذشته تغییر در نگرش‌ها، ارزش‌ها، عوامل اقتصادی‌ـ اجتماعی و فرهنگی سبب شد فرایند خرید به […]

ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید   ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید. در دنیای امروز پیچیدگی، بی‎ثباتی و پیش‎بینی‎ناپذیری تغییرات محیطی، رهیافت‎ها و مفاهیم طراحی سنتی، سازمان‎ها را تحت تأثیر قرار […]

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی بازار B2B صنعت IT   مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی بازار B2B صنعت IT. تاکنون چندین چارچوب برای مفهوم هویت نام تجاری بیان شده است که با برندهای B2C سازگاری دارد؛ […]

رابطه ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   رابطه ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی   رابطه ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی. خرید آنی مصرف­کننده از مباحث اصلی بازاریابی است که تحت تأثیر عوامل گوناگونی از جمله عوامل فرهنگی، روان‎شناسی، شخصی […]

مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاوره مدیریت بر اساس نظریۀ قابلیت‏های پویا

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاوره مدیریت اساس نظریۀ قابلیت‏های پویا   مدل مزیت رقابتی شرکت‏های مشاوره مدیریت اساس نظریۀ قابلیت‏های پویا. تحقیق حاضر با هدف اکتشاف فرایند تأثیرگذاری قابلیت‏های پویای سازمانی بر مزیت رقابتیِ شرکت‏های مشاورۀ مدیریت انجام […]

گفتمان‌کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد به روش کیو

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   گفتمان‌ کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد به روش کیو   گفتمان‌ کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد به روش کیو. پژوهش حاضر با هدف شناسایی ذهنیت مشتریان مردد در تصمیم‎گیری هنگام خرید اجرا شده است. به همین منظور از […]

بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه   بخش‌بندی مصرف‌کنندگان بر مبنای مدل سبک زندگی مرتبط با تغذیه. رقابت اثر‌بخش در بازارهای کنونی، مستلزم شناسایی صحیح بخش‏ های بازار است. بازار مواد غذایی از جمله […]

بررسی تاثیر ویژگی‌های سازمانی بر فرآیند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی   تاثیر ویژگی‌های سازمانی بر فرآیند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری   تاثیر ویژگی‌های سازمانی بر فرآیند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری. تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس […]