دپارتمان مهندسی مکانیک

انجام پایان نامه مکانیک

 

انجام پایان نامه سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی مهندسی مکانیک

 

انجام پایان نامه ارشد دکتری مهندسی رشته مکانیک جامدات سیالات

 

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیک ساخت و تولید طراحی کاربردی تبدیل انرژی

 

خرید دانلود موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی طراحی کاربردی

 

 

انجام پایان نامه مکانیک دپارتمان مهندسی مکانیک موسسه پژوهشی تامسون رویترز در سال ۱۳۹۳ با پیشنهاد و همت شماری از اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت و خواجه نصیر دایر گردید. با مراجعات و ثبت سفارش های فراوان دانشجویان کارشناسی ارشد برای انجام پایان نامه، دپارتمان اقدام به جذب دانشجویان دکترای دانشگاه های علم و صنعت، خواجه نصیر، تهران و امیرکبیر نمود. اکنون دپارتمان با بیش از ۳۰ پژوهشگر در بخش انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد مشغول فعالیت است. با گسترش مراکز آموزش علمی کاربردی و پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی، دپارتمان اقدام به جذب پژوهشگر در مقطع کارشناسی ارشد نمود. امروز دپارتمان مهندسی مکانیک آماده انجام و تحویل پایان نامه های کاردانی و کارشناسی در همه گرایش های مهندسی مکانیک با حداقل هزینه است.

انجام پایان نامه مکانیک رشته مهندسی مکانیک بخشی از علم فیزیک است که با استفاده از مفاهیم پایه علم فیزیک و به تبع آن ریاضی به بررسی حرکت اجسام و نیروهای وارد بر آنها می‌پردازد و می‌کوشد تا با توجه به نتایج بررسی‌های خود ، طرحی نو در زمینه فن‌شناسی و صنعت ارائه دهد و در راه پیشرفت انسان گامی به جلو بردارد.  به عبارت دیگر رشته مکانیک، رشته پیاده کننده علم فیزیک است چون برای مثال بررسی حرکت خودرو و عوامل موثر بر روی آن برعهده فیزیک است. اما این که چگونه حرکت آن تنظیم گردد بر عهده مکانیک می‌باشد.
«علم مکانیک به تحلیل حرکت و عوامل ایجاد کننده حرکت مانند نیروها و گشتاورها و شکل حرکت می‌پردازد. اما مهندسی مکانیک تا حدودی با علم مکانیک تفاوت دارد چرا که یک مهندس مکانیک علاوه بر علم مکانیک باید بسیاری از علوم دیگر را یاد گرفته و بعضی از هنرها را نیز کسب کند. شاید بتوان گفت که رشته مهندسی مکانیک ، رشته تحلیل و طراحی سیستم‌های دینامیکی و استاتیکی است.»
«رشته مهندسی مکانیک را شاید بتوان از نقطه‌نظر تنوع موضوعات تحت پوشش، جامع‌ترین رشته مهندسی به شمار آورد. چون رشته مهندسی مکانیک در برگیرنده تمامی علوم و فنونی است که با تولید ، تبدیل و استفاده از انرژی، ایجاد و تبدیل حرکت و انجام کار، تولید و ساخت قطعات و ماشین‌آلات و به کارگیری مواد مختلف در ساخت آنها و همچنین طراحی و کنترل سیستم‌های مکانیکی، حرارتی و سیالاتی مرتبط می‌باشد.  به عبارت دیگر محاسبات فنی، مدلسازی و شبیه‌سازی ، طراحی و تهیه نقشه‌ها ، تدوین روش ساخت ، تولید و آزمایش تمامی ماشین‌آلات و تاسیسات موجود در دنیا ، با تکیه بر توانایی‌های مهندسان مکانیک انجام می‌گیرد.

انجام پایان نامه مکانیک مهندسی مکانیک شاخه‌ای از مهندسی است، که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سروکار دارد. تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به کار می‌گیرند نیز در حوزهٔ این شاخه از دانش است. این رشته یکی از قدیمی‌ترین و گسترده‌ترین رشته‌های مهندسی است. مهندسی مکانیک نیازمند فهم مفاهیمی همانند مکانیک، دینامیک، ترمودینامیک، دانش مواد، تحلیل سازه‌ها و الکتریسیته است. مهندسان مکانیک، اصول اساسی نیرو، انرژی، حرکت و گرما را به کار برده و با دانش تخصصی خود، سیستم‌های مکانیکی و دستگاه‌ها و فرایندهای گرمایی را طراحی کرده و می‌سازند. مهندسان مکانیک، گسترهٔ وسیعی از دستگاه‌ها، فراورده‌ها و فرایندها را تولید می‌کنند؛ از آن جمله می‌توان به موتورها و سیستم‌های کنترل، نیروگاه‌های الکتریکی، دستگاه‌های پزشکی، چرخ‌دنده‌ها، فناوری لیزر، طراحی به کمک رایانه، مهندسی به کمک رایانه و تولید به کمک رایانه، خودکارسازی و رباتیک، دستگاه‌های تهویهٔ مطبوع و تجهیزات کارخانه‌ها اشاره کرد.

انجام پایان نامه مکانیک مهندسی مکانیک ابتدا در طی انقلاب صنعتی در اروپا در قرن ۱۸ میلادی به عنوان یک شاخهٔ مجزا شناخته شد؛ با این وجود این شاخهٔ دانش در طی هزاران سال توسعه پیدا کرده است. دانش مهندسی مکانیک در قرن ۱۹ میلادی درنتیجهٔ پیشرفت‌های فیزیک نشأت گرفت. این شاخه به طور پیوسته‌ای تکامل یافته تا پیشرفت‌های فناوری را به‌کار گیرد و امروزه مهندسان مکانیک به دنبال گسترش دانش در رشته‌هایی چون مواد مرکب، مکاترونیک و نانوتکنولوژی هستند. مهندسی مکانیک به میزان زیادی هم‌پوشانی‌هایی با مهندسی هوافضا، مهندسی خودرو، مهندسی مکاترونیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی (بیومکانیک)، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی متالورژی، مهندسی دریا، مهندسی راه آهن (ماشینهای ریلی)، مهندسی رباتیک، مهندسی صنایع، مهندسی معدن، مهندسی نفت و مهندسی هسته‌ای دارد.

انجام پایان نامه مکانیک گروه طراحی کاربردی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دانشکده مهندسی مکانیک دپارتمان فنی و مهندسی با بیش از ۲۰ سال سابقه در دو گرایش اصلی زیر فعالیت می‌کند:

 

انجام پایان نامه مکانیک در حال حاضر ۶ عضو هیئت‌علمی در دو گرایش فوق در این گروه مشغول به فعالیت می‌باشند؛ از رسالت‌های آموزشی این گروه ارتقاء کیفی آموزش از طریق ارائه دروس پیشرفته مکانیک و به‌روزآوری مداوم مفاد درسی است. از رسالت‌های پژوهشی نیز دستیابی به جدیدترین مبانی علمی و پژوهشی و نوآوری در زمینه‌های علمی و صنعتی است. درنهایت کوشش در جهت تسلط دانش‌آموختگان این رشته در جهت برنامه‌ریزی، تجزیه‌وتحلیل، اجرا و نظارت و حل مسائل علمی و صنعتی کشور در زمینه‌های مهندسی مکانیک از اهداف این گروه است.

رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، به مسایل مربوط به حرارت و سیالات می پردازد و  تحلیل و طراحی سیستم ها از دیدگاه حرارتی و سیالاتی را مد نظر دارد. برای مثال در طراحی یک موتور احتراق داخلی، مسائل مربوط به تبدیل حرارت و انرژی، انتقال حرارت، حفظ موتور در حرارت مناسب و سرد نگه داشتن موتور، توسط یک مهندس مکانیک حرارت و سیالات بررسی می شود. گرایش ساخت و تولید ، لیست دروس تخصصی ،   طراحی قالب پرس ، سیستمهای اندازه گیری (مترولوژی )  ، اونیورسال ، توانایی ماشینکاری ، ماشین های کنترل عددی ، تولید مخصوص ، هیدرولیک و پنوماتیک ، تست غیر مخرب ، طراحی قید و بند ، تکنولوژی پلاستیک ،  کامپوزیت ، ریخته گری ،قالبهای آهنگری (فورج) ،  راحی و تولید به کمک کامپیوتر CAD/CAM ،  جوشکاری تخصصی ، عملیات حرارتی ، طراحی کارخانه ، اهمیت رشته ساخت و تولید

انجام پایان نامه مکانیک رشته مهندسی مکانیک را شاید بتوان از نقطه ‌نظر تنوع موضوعات تحت پوشش، جامع‌ترین رشته مهندسی به شمار آورد. رشته مهندسی مکانیک در برگیرنده تمامی علوم و فنونی است که با تولید، تبدیل و استفاده از انرژی، ایجاد و تبدیل حرکت و انجام کار، تولید و ساخت قطعات و ماشین‌آلات و به کارگیری مواد مختلف در ساخت آنها و همچنین طراحی و کنترل سیستم‌های مکانیکی، حرارتی و سیالاتی مرتبط می‌باشد، به عبارت دیگر محاسبات فنی، مدلسازی و شبیه‌سازی طراحی و تهیه نقشه‌ها، تدوین روش ساخت، تولید و آزمایش ماشین‌آلات و تاسیسات مورد استفاده در جهان امروز، با تکیه بر توانایی‌های مهندسان مکانیک انجام می‌گیرد

 

انجام پایان نامه مکانیک کارشناسی ارشد دکتری مهندسی رشته مکانیک سیالات جامدات تبدیل انرژی

 

گرایش ساخت و تولید
این رشته یکی از زیر شاخه های مهندسی مکانیک است این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو گرایش قالب سازی و ماشین ابزار تقسیم می شود و در مقاطع تحصیلات تکمیلی به سه گرایش سیستمهای تولید صنعتی، شکل دهی فلزات و (در برخی از دانشگاه ها مکاترونیک) تقسیم می گردد.

هدف تربیت کارشناسانی است یک رویکرد جدید برای برآورد هزینه محصول در تولید مکانیکی در چارچوب مهندسی محصول یکپارچه ارائه شده است. این رویکرد مفهوم جدیدی از Cost Entity را معرفی می کند. با توجه به شرایط فعلی رشد هزینه های غیرمستقیم ، به ویژه در ساخت ، ضروری است. هدف ، یعنی ایجاد پیوند محکم بین متغیرهای فنی (یا ویژگی های ساخت) و متغیرهای اقتصادی (به عنوان هزینه های اقتصادی مدل سازی شده) ، نیاز به مدلسازی روش استدلال و دانش مرتبط با برآورد هزینه دارد. برای دستیابی به این هدف ، دو مدل ، یک مدل محصول و یک مدل Costgrammes ، ارائه شده و مورد استفاده قرار می گیرند تا دانش فنی را نشان دهند و از آنها استفاده کنند. روش استدلال برآورد هزینه ، که برنامه های فرایند جایگزین یک محصول را در نظر می گیرد ، توسط یک مسئله رضایت محدودیت (CSP) مدل سازی و حل می شود. راه حل های مسئله با توجه به دستور رضایت اقتصادی رتبه بندی می شوند. مورد یک قطعه Termoz به عنوان یک نمونه ساخت گویا استفاده می شود.

 

انجام پایان نامه مکانیک خرید دانلود موضوع رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی طراحی کاربردی سیستم محرکه های دینامیکی سازه مکاترونیک

انجام پایان نامه مکانیک بنا به تعریف انجمن مهندسان ساخت و تولید ایران ، رشته‌ای از مهندسی است که به تحصیلات و تجاربی نیازمند است تا رویه‌های مهندسی را در پروسه‌های تولید و شیوه‌های تولید را در صنعت بفهمد، به کار گیرد و کنترل کند و به توان برنامه‌ریزی در فرایند‌های تولید نیازمند است تا درباره ابزار‌ها، روند‌ها و ماشین‌آلات و تجهیزات تحقیق کند و آنها را بهبود بخشد و امکانات و سیستم‌ها را برای تولید فراورده‌های با کیفیت و هزینه بهینه یکی کند. بنابراین می توان گفت که گرایش ساخت و تولید به زمینه های کاربردی مهندسی مکانیک می پردازد. فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در داخل یا خارج از کشور ادامه تحصیل دهند.

انجام پایان نامه مکانیک یک قطعه باید به چه روشی ساخته شود تا دارای تولیدی سریع و ارزان و همچنین کیفیت مناسب و وقت و کارایی مطلوب باشد؟ پاسخ به این سوال مهم بر عهده مهندسان گرایش ساخت و تولید است. چرا که یک مهندس ساخت و تولید به مسائل مربوط به ساخت بهینه و تولید با کیفیت بالا می‌پردازد. در واقع این گرایش بیشتر به مشکلات و معضلات ساخت و تولید می‌پردازد و در نتیجه نسبت به دو گرایش حرارت و سیالات و طراحی جامدات عملی‌تر است و دو گرایش فوق جنبه علمی‌تر دارند.

انجام پایان نامه مکانیک کارشناسی ارشد دکتری مهندسی رشته مکانیک سیالات جامدات تبدیل انرژی

انجام پایان نامه مکانیک دروس تخصصی که برای رشته ساخت و تولید ردیاب های خورشیدی با تنظیم جمع کننده در زاویه مطلوب نسبت به خورشید ، تولید انرژی را افزایش می دهند. با این وجود ، این دستگاه ها هنوز چندین چالش پیش رو دارند که عملکرد آنها را محدود می کند ، که بر استفاده آنها تأثیر می گذارد ، مانند تأثیر جو نامناسب ، تعدد مولفه ها ، پیچیدگی برنامه نویسی و تعمیر. تهیه ردیاب های خورشیدی یکپارچه که سیستم را به صورت کامل هدایت می کند تا خود را در برابر خورشید قرار دهد ، ثبات را در برابر آب و هوای بد و استفاده راحت که می تواند یک گام به جلو باشد ، تضمین می کند ، که باعث افزایش استفاده از آنها و تولید انرژی سبز می شود. در این مطالعه ، یک ردیاب خورشیدی یکپارچه پیشنهاد شده است که بر اساس آلیاژهای حافظه شکل (SMA) است. این مواد می توانند به عنوان یک محرک حرارتی مکانیکی عمل کنند که دو شکل را حفظ می کند ، یکی در دمای بالا و دیگری در دمای پایین. قرار گرفتن در معرض تابش خورشید ، دمای محرک را افزایش می دهد. با توجه به درجه حرارت ، محرک زاویه شیب را کنترل می کند که جمع کننده با آن به سمت خورشید حرکت می کند. سپس ، یک مدل سازی ریاضی برای سازگاری بهینه محرک پیشنهادی با منظومه شمسی انجام شده است. به منظور اعتبار سنجی مطالعه عددی ، یک مطالعه مقایسه ای برای مقایسه تطابق نتایج شبیه سازی با ادبیات انجام شده است. سیستم خورشیدی پیشنهادی که ردیاب حرارتی – مکانیکی را ادغام می کند ، افزایش تولید انرژی در حدود ۳۹٪ نسبت به یک سیستم ثابت را نشان می دهد.

 

انجام پایان نامه مکانیک خرید دانلود موضوع رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک تبدیل انرژی طراحی کاربردی سیستم محرکه های دینامیکی سازه مکاترونیک.

انجام پایان نامه مکانیک با اختراع موتور احتراقی در سال ۱۸۶۰ میلادی بوسیله یک نفر بلژیکی بنام اتی ین لونوار آغاز شد. در سال ۱۸۷۴ زیگفرید مارکوس در شهر وین یک موتور چهار سیلندر اختراع کرد که بوسیله بخار کار می‌کرد و از نوع موتورهای برون سوز بحساب می‌آمد. در سال ۱۸۷۶ یک مهندس آلمانی بنام نیکلاس اتو یک موتور احتراق داخلی را با موفقیت به مرحله ظهور رساند. تبدیل سوخت مایع به گاز تأثیر مهمی در این صنعت ایجاد کرد. دو نفر به نامهای گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ که هر دوی آنها از اتو تجربه اندوزی کرده بودند در شهر اشتوتگارت در سال ۱۸۸۲ کارگاهی دایر نمودند و پس از گذشت یکسال اولین موتور خود را عرضه نمودند. موتور آنها نوعی موتور سبک با سرعت بالا در حدود ۹۰۰RPM بود که نسبت به موتورهای احتراق داخلی آن زمان که حداکثر دورشان ۲۰۰RPM بود نوعی موفقیت محسوب می‌شد. موتور ساخت دایملر کم‌کم از صورت تک سیلندر به نوع دو سیلندر V شکل مبدل گردید که مجهز به کاربراتور بود. کاربراتور موتور دایملر را مای باخ طراحی کرده بود. دایملر سیستم جرقه زنی بدیعی را به خدمت گرفت که به سیستم جرقه زنی لوله داغ موسوم بود. این روش عمل ایجاد جرقه توسط یک لوله پلاتینی که در بالای سیلندر قرار داشت و انتهای دیگرش توسط شعله سرخ نگهداشته می‌شد انجام می‌گردید. کارل بنز آلمانی که ده سال از دایملر جوان تر بود برای سیستم جرقه زنی خود از الکتریسته استفاده کرد. او موتور چهار سیلندریس را طراحی نمود و در روی یک وسیله نقلیه سه چرخ قرار داد. دو اثر دیگر أمير مرادي یعنی سوپاپ قارچی شکل و سیستم خنک کاری با آب او هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیستم خنک کاری دایملر به آب حرکت چرخشی اجباری نمی‌داد بلکه مخزن آبی در سطح بالاتر از موتور قرار داشت و آب گرم به علت سبک شدن بطرف بالا و آب سرد به جهت سنگینی بطرف پایین حرکت می‌نمود که به این سیستم ترموسیفون می‌گویند. بالاخره دایملر در سال ۱۸۸۶ یک وسیله نقلیه چهار چرخ طراحی نمود. در سالهای بعد بنز به عنوان تجارت وسیله نقلیه سه چرخ را ببازار عرضه کرد که به این ترتیب اولین اتومبیل به همراه سر و صدا و مشکلات فراوان وارد بازار شد. دایملر نیز با عرضه اتومبیل خود صنعت اتومبیل سازی را مجهز نمود تا با سرعت بیشتر وارد قرن بیستم شود.

 

انجام پایان نامه مکانیک کارشناسی ارشد دکتری مهندسی رشته مکانیک سیالات جامدات تبدیل انرژی

انجام پایان نامه مکانیک مهندسی رباتیک (به انگلیسی: Robotics engineering) یک برنامه آموزشی با دید تخصصی به رباتیک شامل آموزش زمینه‌هایی از مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک است که در ساخت و استفاده از ربات‌ها مورد نیاز هستند. هدف از رشته رباتیک تجمیع تحقیقات رباتیک است که در حال حاضر در دپارتمان‌های مختلف انجام می‌شود. دانشجویان این رشته باید بتوانند نقش مؤثری در توسعه تکنولوژی‌های مربوط به رباتیک داشته باشند. این رشته بر پایه دروس علمی و تحقیقات عملی پایه‌ریزی می‌شود که در آزمایشگاه رباتیک و تحت نظارت اساتید انجام خواهند شد. پیش بینی می‌شود که رباتیک یکی از ۱۰ صنعت برتر آینده باشد. کاربرد محصولات رباتیک از محدوده کارخانجات فراتر رفته و در حال تسری به کاربردهای روزمره است. توسعه و تحقیق در مورد کاربردهای جدید نیازمند توجه ویژه به این رشته و تربیت مهندسین خلاق و متخصص است. از طرفی در چند سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری در زمینه رباتیک در بین دانش آموزان و دانشجویان صورت پذیرفته که باعث بوجود آمدن طیف وسیعی از علاقه‌مندان به این رشته گردیده که مشتاق ادامه فعالیت‌های آکادمیک در این زمینه هستند. با ایجاد رشته رباتیک می‌توان به نیازهای صنعتی و اجتماعی همزمان پاسخ داد. تجربه فعالیت‌های رباتیکی کشور نشان داده‌است که دانش آموختگان رشته رباتیک به علت ماهیت بین رشته‌ای و فعالیت تیمی مورد نیاز این رشته، توانایی مهندسی بسیار زیادی کسب کرده و قادرند در تمام صنایعی که نیازمند اتونوموس و طراحی ماشین آلات صنعتی هستند به خوبی ایفای نقش نموده و در پروژه های صنعتی بزرگ شرکت یا آن را با موفقیت رهبری نمایند.

طراحی مفصلی یک اقدام ضد گسل موثر برای جلوگیری از آسیب رساندن به تونل ناشی از حرکت گسل محسوب می شود. نوع جدیدی از بتن پلاستیکی برای تونل کوهستان Xianglu پروژه انتقال آب در استان یوننان ساخته شد. اثربخشی این بتن با آزمایش های آزمایشگاهی و شبیه سازی عددی تأیید شد. مشخصات مکانیکی این نوع جدید بتن پلاستیکی فیبر از طریق آزمایش مکانیکی مشخص شد. کسر حجمی بهینه فیبر (در حدود ۰٫۲٪) بدست آمد و می تواند مقاومت فشاری ، تقسیم مقاومت کششی ، شکل پذیری و چقرمگی را بدون ایجاد کاهش قابل توجهی در مدول الاستیک افزایش دهد. نيروي داخلي و فشار پلاستيك آستر تحت عمل گسل زدگي اعتصابي با استفاده از روش المان محدود مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نقش بتن پلاستیکی فیبر به عنوان یک ماده مشترک انعطاف پذیر برای انطباق خم شدن و تغییر شکل برشی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که سویه پلاستیک بیشتر در اتصالات انعطاف پذیر متمرکز شده است، جایی که بتن پلاستیکی با خاصیت انعطاف پذیری و چقرمگی مطلوب، تغییر شکل را جذب می کند و بخش های سفت و سخت را از نابودی کامل محافظت می کند. بتن پلاستیکی یکپارچگی و استحکام خود را حفظ کرده و در معرض بارهای خمشی ، برشی و کششی فشاری ناشی از سیمان بین فیبر PVA و ماتریس، ناگهان از بین نمی رود. ویژگی های ذکر شده در بالا، تونل را پس از وقوع زلزله تسهیل می کند و می تواند مرجع مهندسی دیگر طرح های ضد گسل باشد.

انجام پایان نامه مکانیک سولفیدهای مس یک نوع از نیمه هادی های مهم نوع P هستند که کاربردهای زیادی در سیستم های فتوولتائیک ، ضبط نوری و باتری های ولتاژ کم دارند. با این حال ، شکاف انرژی نسبتاً کمی مانع از کاربردهای احتمالی آنها به عنوان مواد جذب کننده نور و فوتوکاتالیستی می شود. در اینجا ، ما خواص الکترونیکی ناشی از فشار آخرین مرحله یافت شده از Cu2S دو بعدی ، δ-Cu2S ، محاسبات مبتنی بر AB را گزارش می کنیم. نتایج عملکردی HSE06 ما نشان می دهد که δ-Cu2S میزبان شکاف مستقیم مطلوب از نقطه ۱٫۱۴eVat Γ است ، و می تواند با فشار دو محوره (εxy) و کرایه تک محوره در امتداد جهت X (εx) تعدیل شود. در طول رژیم کشش آنها ، مقدار انرژی شکاف بد بیشتر از سویه دو محوره توسط فشار دو محوره رانده می شود ، و هنگامی که εxy> 2٪ و εx> 6٪ بیشتر از ۱٫۴۵eV (طیف خورشیدی) است. به طور غیر منتظره ، شکاف باند δ-Cu2S با فشار دو محوره فشاری پس از εxy <− ۷ increases ، که می تواند با انتقال فاز ناشی از (مرحله-II) نشان داده شود بیشتر تجزیه و تحلیل از طول پیوند مس و مس و مس-S نشان داد ، افزایش می یابد. و همچنین زاویه پیوند مس-S-مس و S-Cu-S. کار ما یک روش عملی برای تنظیم تنظیمات خواص الکترونیکی تک لایه δ-Cu2S برای کاربردهای امیدوارکننده در الکترونیک و اپتوالکترونیک ارائه می دهد. (این جمله باید حذف و جایگزین شود “از همه مهمتر ، ما دریافتیم که تک لایه δ-Cu2S از انعطاف پذیری مکانیکی برتر برخوردار است ، که می تواند یک فشار کششی محوری تا ۳۸٪ و یک کشش یک محور تا ۵۶٪ در x را حفظ کند”.)

مکانیک تبدیل انرژی

انجام پایان نامه و سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی مکانیک تبدیل انرژی

مکانیک ساخت و تولید

انجام پایان نامه و سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی مکانیک ساخت و تولید

مکانیک طراحی کاربردی

انجام پایان نامه و سمینار پروپوزال مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی مکانیک طراحی کاربردی

دپارتمان مکانیک سایت تحقیق و پروژه

گرایش های مهندسی مکانیک

  • گرایش‌ طراحی کاربردی
  • گرایش ساخت و تولید
  • گرایش تبدیل انرژی

موضوعات پیشنهادی پایان نامه پروپوزال سمینار مقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی مکانیک

ورود