روش انجام مقاله علمی پژوهشی

انجام مقاله مقالات علمی پژوهشی قیمت داخلی isi

هزینه مراحل روش سفارش گواهی مدت زمان پذیرش انجام هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی

اخذ پذیرش تضمینی سفارش چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

یک مقاله پژوهشی یک منبع اصلی است . یعنی گزارشگر روش ها و نتایج یک مطالعه اصلی است که توسط نویسندگان انجام شده است. نوع مطالعه ممکن است متفاوت باشد (ممکن است یک آزمایش ، نظرسنجی ، مصاحبه و غیره باشد) ، اما در همه موارد ، داده های خام توسط نویسندگان جمع آوری و تجزیه و تحلیل شده اند ، و نتیجه گیری از نتایج آنالیز گرفته شده است. مقالات پژوهشی از قالب خاصی پیروی می کنند. به دنبال:

  • یک مقدمه کوتاه اغلب شامل مروری بر ادبیات موجود در مورد موضوع مورد مطالعه و توضیح منطق مطالعه نویسنده است. این مهم است زیرا نشان می دهد که نویسندگان از مطالعات موجود آگاه هستند و قصد دارند به طور معناداری در این مجموعه تحقیقاتی موجود مشارکت داشته باشند (یعنی آنها فقط کاری را که دیگران قبلاً انجام داده اند انجام نمی دهند).
  • بخش روش ها ، جایی که نویسندگان نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها را توصیف می کنند. تجزیه و تحلیل آماری گنجانده شده است. این بخش کاملاً مفصل است ، زیرا مهم است که سایر محققان بتوانند این روش ها را تأیید و یا تکرار کنند.
  • بخش نتایج ، نتایج تجزیه و تحلیل داده ها را توصیف می کند. نمودارها و نمودارهای نشان دهنده نتایج به طور معمول گنجانده شده اند.
  • در بحث ، نویسندگان تفسیر خود را از نتایج خود توضیح داده و درباره اهمیت آنها در تحقیقات موجود و آینده نظریه پردازی می کنند.
  • منابع یا آثار ذکر شده همیشه گنجانده شده است. اینها مقاله ها و کتابهایی است که نویسندگان برای برنامه ریزی مطالعه خود و حمایت از بحث از آنها ترسیم کرده اند.

روش انجام مقاله علمی پژوهشی در حالی که یک مقاله مروری یک منبع ثانویه است. در مورد سایر مقالات نوشته شده است ، و تحقیقات اصلی را به خودی خود گزارش نمی کند. مرور مقالات بسیار مهم است ، زیرا آنها به پیشنهاد مقالات جدید تحقیق ، برای تقویت پشتیبانی از نظریه های موجود ، و یا شناسایی الگوهای در میان مطالعات تحقیقاتی ، به مقاله هایی که مرور می کنند ، توجه دارند. برای محققان دانشجویی ، مقالات مرور یک نمای کلی از ادبیات موجود در مورد یک موضوع ارائه می دهند. اگر یک بررسی ادبی متناسب با موضوع خود پیدا کردید ، نگاهی به منابع / لیست های ذکر شده آن برای راهنمای سایر مقالات و کتاب های مرتبط بیندازید!

10 Tips on Writing a Sound Research Article – Heruka

مراحل نگارش مقاله علمی پژوهشی

۱٫ نویسندگان را تعیین کنید. هنگام طراحی یک پروژه تحقیقاتی ، توصیه می کنیم لیست اولیه و ترتیب نویسندگان را تهیه کنید. چنین نویسندگان لیست باید مبتنی بر رهنمودهای تعیین شده باشند و سهم تخمینی هر یک از افراد در پروژه را صریحاً بیان کنند. ما توصیه می کنیم که هر گروه پژوهشی معیارهای تألیف درمورد مطالب حاصل از کار مورد نظر را برای اعضای خود تعیین و معرفی کند. با انجام این کار ، گروه ممکن است بخواهد از دستورالعمل های موجود استفاده کند. مقاله ما را در مورد “مؤلفه های یک مقاله پژوهشی” ببینید.

روش انجام مقاله علمی پژوهشی لیستی از نویسندگان تضمین می کند که همه افراد درگیر در این پروژه از ابتدا بدانند که آیا می توانند انتظار داشته باشند نویسنده باشند یا خیر ، در این صورت ، سهم آنها در این زمینه چیست. این باید به عنوان یک لیست آزمایشی مشاهده شود ، زیرا نسخه نهایی باید نقش واقعی در کار را منعکس کند. (همچنین ممکن است بیش از یک لیست وجود داشته باشد زیرا ممکن است پیش بینی شود که بیش از یک مقاله از یک پروژه معین حاصل شود.)

۲٫ قبل از اتمام آزمایش، نوشتن را شروع کنید. شروع به نوشتن در حالی که شما هنوز هم در حال انجام آزمایشات. نوشتن اغلب باعث ایجاد ایده های جدید می شود: ممکن است متوجه شوید که آزمایش های اضافی برای اجرای یا کنترل های اضافی وجود دارد که باید آنها را اضافه کنید. اگر منتظر بمانید تا در آزمایشگاه تمام شود ، تجهیزات را برچیده و احتمالاً به موقعیت دیگری منتقل شوید ، دیگر فرصتی برای آزمایش این ایده ها نخواهید داشت.

۳٫ در مورد زمان انتشار مقاله تصمیم بگیرید. وقت آن است که انتشار یافته های شما نشانگر داستانی کامل باشد (یا حداقل یک فصل کامل) ، مطلبی که به ادبیات علمی کمک می کند. جمع آوری مقدار معینی از داده ها کافی نیست.

۴٫ پیش نویس عنوان و چکیده. تهیه عنوان کاری و چکیده به تعریف محتویات مقاله کمک می کند تا آزمایشاتی را که در این مقاله منتشر خواهید کرد و مشخص کنید که کدام مقاله را برای گنجاندن در مقاله دیگر ذخیره کنید. (به اجزای یک مقاله تحقیق ما در مورد تهیه این دو مورد مراجعه کنید.)

* ۵ (دوباره) لیست نویسندگان را بررسی کنید. هنگامی که شما تعیین کردید که آزمایش ها در این مقاله گنجانده می شوند ، باید نویسندگان و ترتیب ترتیب ظاهر شدن آنها را انتخاب کنید. اگر توصیه های ما را تا این لحظه دنبال کرده اید ، از قبل چنین لیستی در اختیار دارید. آن را بر اساس سهم هایی که در آن آزمایش ها و کمکهای اضافی که از طریق تهیه مقاله انجام می شود ، ارزیابی کنید. اگر لیستی از قبل موجود است ، برای اطمینان از پیروی از دستورالعمل های خود ، تنظیماتی را انجام دهید. البته هر تغییری باید با احتیاط و تدبیر انجام شود.

۶٫ قالب اصلی را تعیین کنید. سه قالب اصلی برای مقالات تحقیقاتی که توسط همکار بررسی شده اند وجود دارد:

  • مقالات تحقیقاتی کامل : این مقالات حاوی یک تحقیق جامع درباره موضوع هستند و به عنوان قالب استاندارد مشاهده می شوند. از فرم “IMRAD” استفاده می کند: مقدمه ، روش ها ، نتایج و بحث. (به “مؤلفه های یک مقاله تحقیق” مراجعه کنید.)
  • ارتباطات کوتاه : اگرچه به اندازه مقالات پژوهشی کامل نیست ، این مقالات همچنین به ادبیات کمک می کنند. طول آنها توسط ژورنال تنظیم می شود اما معمولاً ۳۵۰۰ کلمه یا کمتر است و حاوی ۲ جدول و شکل خواهد بود. برخلاف مقالات کامل ، روش ها ، نتایج و بحث ها ممکن است در یک بخش واحد ترکیب شوند.
  • ارتباطات سریع: این مقاله ها به سرعت یافته های “داغ” را معمولاً در قالب ارتباطات مختصر پخش می کنند. مقالاتی که پیامدهای فوری برای سلامتی عمومی دارند ، برای چنین فرمی مناسب هستند ، همانطور که ممکن است یافته هایی در یک زمینه کاملاً رقابتی و به سرعت در حال حرکت باشد.

۷٫ ژورنال مناسب را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب ژورنال چندین عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بعید نیست که یک ژورنال تمام ویژگی های مورد نظر خود را داشته باشد ، بنابراین ممکن است مجبور به سازش شوید. با این حال ، یک ویژگی اساسی وجود دارد که نباید در مورد آن سازش کنید – درصورتی که مقاله های پژوهشی در نظر گرفته شوند، مقاله باید برای انتشار بررسی شوند.

زبان:

روش انجام مقاله علمی پژوهشی انگلیسی به شکل اصلی برای ارتباطات علمی بین المللی تبدیل شده است. بنابراین ، اگر می خواهید نتایج خود را به صورت گسترده به جامعه علمی بین المللی منتقل کنید ، انتشار آن به زبان انگلیسی ضروری است. اگر از طرف دیگر ، مایل هستید با یک جامعه محلی تر ارتباط برقرار کنید (مثلاً پزشکان در یک منطقه جغرافیایی خاص) ، ممکن است مجله ای را انتخاب کنید که به زبان دیگری اجازه دهد.

تمرکز:

مجله چه نوع تحقیقاتی را منتشر می کند؟ تمرکز آن گسترده است یا باریک؟ کدام رشته ها معرفی می شوند؟ ژورنال چیست
جهت گیری – برای مثال ، آیا این بالینی یا اساسی است ، نظری یا کاربردی؟

نمایه سازی:

آیا این ژورنال در بانکهای اطلاعاتی الکترونیکی عمده مانند Medline ، چکیده های بیولوژیکی ، چکیده های شیمیایی یا محتوای فعلی نمایه شده است؟

در دسترس بودن:

آیا ژورنال به طور گسترده ای در دسترس است؟ آیا نسخه آنلاین ژورنال وجود دارد؟ آیا مقالات با فرمت PDF تهیه می شوند؟

اعتبار:

اگر چه می تواند بسیار ذهنی باشد، اما روش های مختلفی برای سنجش اعتبار یک مجله وجود دارد. از همکاران بپرسید که به کدام مجلات احترام می گذارند. به مقالات اخیر نگاه کنید و در مورد اهمیت آنها قضاوت کنید. اعضای هیئت تحریریه را بررسی کنید و مشخص کنید که آیا آنها در زمینه های خود رهبر هستند یا خیر. ضریب تأثیر ژورنال را تعیین کنید (یک اندازه گیری سالانه میزان استناد به مقالات در یک ژورنال معین. ژورنال در پذیرش مقالات برای انتشار چقدر انتخابی است؟ توجه داشته باشید با این وجود ، این رتبه بندی ها را می توان در مجلات چاپ کرد که مقالات مرور دارند ، که بیشتر از مقاله های تحقیق به آنها استناد می شود مراجعه کنید به www.isinet.com). سعی کنید میزان پذیرش مجله را دریابید.

قالب:

ظاهر مقالات منتشر شده را دوست دارید – قالب ، نوع و سبک مورد استفاده در استناد به منابع؟ در صورت لزوم ، آیا ژورنال ارتباطات کوتاه و یا سریع را منتشر می کند؟

اشکال:

آیا ارقام منتشر شده در ژورنال دارای وضوح مورد نیاز شما هستند؟ زمان چاپ: با استفاده از “تاریخ ارسال شده” و “تاریخ پذیرفته شده” که در مقاله منتشر می شود ، همراه با تاریخ انتشار می توانید طول روند بررسی و همچنین زمان پذیرش تا انتشار را در برآورد کنید. چاپ.

هزینه ها:

روش انجام مقاله علمی پژوهشی برخی ژورنال ها نویسنده را برای اتهامات صفحه ، هزینه ای برای صفحه چاپی نهایی اعلام می کنند. بیشتر مجلات هزینه جداگانه ای برای صفحات رنگی دارند. این ممکن است به اندازه ۱۰۰۰ دلار برای هر صفحه رنگ باشد. اگر این یک مشکل مالی برای نویسنده باشد ، بسیاری از مجلات از پرداخت صفحه خودداری می کنند. اتهامات صفحه رنگی با سرعت کمتری کنار گذاشته می شوند و حداقل به شواهدی نیاز دارند که نشان می دهد رنگ برای ارائه اطلاعات ضروری است (مثلاً برای نشان دادن یک سلول دو برچسب).

پس از تصمیم گیری در مورد مجله ، دستورالعمل های این ژورنال را به نویسندگان بدست آورید و بخوانید. این سند قالب مقاله شما را توصیف می کند و اطلاعاتی در مورد نحوه ارسال نسخه خطی شما ارائه می دهد. معمولاً می توانید یک نسخه از دستورالعمل های ژورنال را به نویسندگان در وب سایت خود و یا در ابتدا دریافت کنید.

۸٫ بخش های کاغذ خود را ذخیره کنید. همانطور که در مورد مقاله خود فکر می کنید ، مواد مربوطه را در پوشه هایی با عنوان مقدمه ، روش ها ، نتایج و بحث ذخیره کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از ناامیدی با شروع نوشتن می شود. موارد ذخیره شده ممکن است شامل ارقام ، منابع و ایده ها باشد.

* ۹٫ جداول ، اشکال و گفتار را بسازید. بله ، قبل از شروع نگارش ، شکل و جداول ایجاد کنید! کل مقاله باید حول داده هایی که ارائه خواهید کرد سازماندهی شود. با تهیه جداول و ارقام (و افسانه های آنها و تجزیه و تحلیل آماری مناسب) ، قبل از نگرانی بیش از حد در مورد تفسیر آنها ، به نتایج خود اطمینان خواهید یافت. همچنین ممکن است بتوانید تمام داده های مورد نیاز خود را تعیین کنید یا خیر. توجه: به جز در شرایط غیرمعمول ، ممکن است داده ای را که قبلاً منتشر کرده اید درج نکند. (به “مؤلفه های یک مقاله تحقیق” مراجعه کنید.)

* ۱۰ طرح کلی مقاله را ترسیم کنید. طرح کلی مانند نقشه راه است. خلاصه ای از جزئیات نحوه دستیابی شما از اینجا به آنجا ، و اطمینان از استفاده بیشتر از آن کمک می کند
مسیر مستقیم و منطقی. بدون آن شروع به نوشتن نکنید! اگر نویسندگان همکار دارید ، می توانید قبل از شروع مرحله نوشتن واقعی ، از آنها بازخورد دریافت کنید. و اگر بخش های خود را “ذخیره کرده اید” (مرحله ۸) ، آن پرونده ها باید در اینجا و در نوشتن که در ادامه می آید مفید باشد.

* ۱۱٫ پیش نویس اول را بنویسید. اولین پیش نویس کل مقاله را بنویسید. اگر با نویسندگان هم نویسندگی می کنید ، ممکن است مایل باشید جنبه های مختلف این نسخه را به نویسندگان مختلف اختصاص دهید. این می تواند باعث صرفه جویی در وقت شود ، به افراد بیشتری این امکان را بدهد که احساس کنند در روند نوشتن سهم بسزایی دارند و از بهترین استفاده از تخصص اطمینان حاصل می کنند. با این حال ، همچنین می تواند به ترکیبی از سبک ها منجر شود. بنابراین ، اگر از این رویکرد استفاده کنید ، مطمئن باشید که محصول نهایی با دقت ویرایش می شود تا یک صدای واحد ارائه شود. “مؤلفه های یک مقاله تحقیقاتی” درباره هر بخش از نسخه خطی بحث می کند. برای ارائه گسترده تر این و بسیاری از جنبه های دیگر تهیه مقاله ، به روز (۱۹۹۸) مراجعه کنید. در این مرحله نگران نباشید که قابل فهم باشد. بعداً می آید

روش انجام مقاله علمی پژوهشی برخی از افراد توصیه می کنند که نوشتن خود را با مقدمه شروع کرده و به ترتیب هر بخش مقاله را ادامه دهید. این می تواند به اطمینان از جریان کمک کند. با این حال ، دیگران پیشنهاد می کنند از هر جایی که مایلید شروع کنید – هر کاری برای خلاص شدن از آن صفحه خالی یا تکه کاغذ. به هر رویکردتان توجه کنید ، توصیه های چارلز سایدز (۱۹۹۱) را توجه کنید: “اگر سعی می کنید همزمان بنویسید و ویرایش کنید ، نه به خوبی انجام خواهید داد.” و از آنجا که ویرایش اغلب ساده تر از نوشتن است ، این مرحله را انجام دهید. به سرعت ممکن اگر بیش از دو روز کامل می گذرانید ، احتمالاً برای ویرایش مکث کرده اید!

۱۲٫ مقاله را اصلاح کنید. این مرحله شامل سه کار اصلی است که هر یک به ترتیب گفته شده انجام می شوند:

  • تغییرات عمده را ایجاد کنید: شکاف ها را پر کنید ، عیب ها را در منطق اصلاح کنید ، ساختار را تغییر دهید تا مطالب را با منطقی ترین ترتیب ارائه دهید.
  • سبک لهستانی: متن را اصلاح کنید ، سپس دستور زبان و املا را تصحیح کنید.
  • قالب را تهیه کنید: نسخه خطی خود را جذاب و آسان بخوانید. انجام وظایف به ترتیب اعلام شده بسیار مهم است. در غیر این صورت ، ممکن است

* ۱۳٫ منابع را بررسی کنید. از استناد صحیح و کامل اطمینان حاصل کنید. یک جستجوی ادبیات آخر انجام دهید تا مطمئن شوید که به روز هستید. (به “مؤلفه های مقاله تحقیق” در مورد موضوع انتخاب مرجع مراجعه کنید.)

* ۱۴ عنوان نهایی و چکیده را بنویسید. در طی فرایند ویرایش تغییرات زیادی ایجاد می شود. اطمینان حاصل کنید که عنوان و چکیده شما با نسخه نهایی مقاله شما مطابقت دارد.

* ۱۵ دستورالعمل مجله برای نویسندگان را مجدداً بارگیری کنید. جزئیات نحوه تهیه و ارسال نسخه خطی را مرور کنید. تجدید نظر در صورت لزوم.

* ۱۶٫ تصاویر نهایی را آماده کنید. اطمینان حاصل کنید که جداول ، چهره ها و افسانه های چهره شما کامل ، واضح ، متناسب با خود و با فرمت مورد نیاز ژورنال هستند. هیچ فرصتی برای سوء تفاهم نگذارید.

* ۱۷ بازخوردی را در مورد مقاله خود دریافت کنید و مقاله خود را دوباره مرور کنید. دریافت بازخورد یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای بهبود مقاله خود انجام دهید. ابتدا مطمئن باشید که نویسندگان نویسنده فرصتی برای خواندن و اظهار نظر در مورد پیش نویس داشته اند. سپس ، هنگامی که آماده شد ، نسخه خطی را به برخی همکاران بدهید. مشخص کنید چه زمانی می خواهید نظرات آنها را دریافت کنید ، و چه سطحی از اطلاعات را می خواهید (به عنوان مثال ، نظرات در مورد علم ، منطق ، زبان و / یا سبک). پس از اظهار نظر آنها ، برای حل نگرانی های آنها ، نسخه خطی خود را تجدید نظر کنید. مقاله خود را تا زمانی که احساس نکنید برای انتشار آماده است ، ارسال نکنید. پس از پذیرش ، تغییرات بیشتر در نسخه خطی شما دشوار خواهد بود و همچنین ممکن است پرهزینه باشد.

* ۱۸ مقاله را برای ادیتور ارسال کنید. دستورالعمل های نویسندگان را دنبال کنید تا مشخص کنید موارد مورد نیاز برای ارسال ، نحوه ارسال آنها و برای چه کسی باید آنها را ارسال کنید. توجه داشته باشید که برخی از مجلات نامه ای را که حاوی محتوای مقاله است ، اجازه می دهند (یا حتی به آن احتیاج دارند) اجازه دهند (یا حتی به آن احتیاج دارند) که ویراستاران بتوانند تشخیص دهند که آیا این نسخه را برای بررسی کامل قبول می کنند یا خیر. در این مرحله ممکن است شما مایل باشید که داوران احتمالی (یا افرادی که از آنها اجتناب می شود) لیست کنید. در صورت لزوم با ویرایشگر تماس بگیرید تا مطمئن شوید که نسخه خطی دریافت شده است. و اگر بعد از یک ماه پاسخی در مورد پذیرش نسخه خطی خود برای انتشار دریافت نکردید ، ممکن است بخواهید در این باره با ویراستار تماس بگیرید.

* ۱۹ با نظرات داوران روبرو شوید بیشتر مقالات با ارسال اول پذیرفته نمی شوند. با این حال ، ممکن است شما دعوت شود تا دوباره یک مقاله را ارسال کنید. روش انجام مقاله علمی پژوهشی اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید ، باید به نظرات نظر پاسخ دهید. این کار را با تدبیر انجام دهید. به هر نگرانی از بازرسان پاسخ دهید و مشخص کنید که در صورت ایجاد ، در متن ، در چه مواردی ، تغییرات مربوطه ایجاد شده است. لازم نیست همه تغییراتی را که داور توصیه کرده است انجام دهید ، اما لازم است که برای هر تغییری که نکرده اید ، یک دلیل قانع کننده ارائه دهید. هنگامی که نسخه را دوباره ارسال کنید ، در نامه تحت عنوان خود بگویید که این یک نسخه اصلاح شده است. یک جایگزین برای ارسال نسخه خطی به ژورنال دیگر است. با این حال ، اگر چنین کاری را انجام دهید ، شاید بهترین راه این باشد که نظرات نظر را در نظر بگیرید. حتی اگر احساس می کنید که ناظران چیزی را در مقاله شما نفهمیده اند ، ممکن است دیگران نیز همین کار را انجام دهند. البته اگر به ژورنال دیگری ارسال کنید ، احتمالاً نیاز به تغییر قالب دارید. و لطفا توجه داشته باشید: شما ممکن است مقاله خود را به بیش از یک ژورنال به طور همزمان ارسال نکنید!

* ۲۰ proof را بررسی کنید. هنگامی که مقاله پذیرفته شد و برای چاپ آماده شد، ناشر اثبات مقاله نویسنده مربوطه را ارسال می کند. این ممکن است همراه با لیستی از نمایش داده شد، مانند اطلاعات موجود در مورد یک مرجع. روش انجام مقاله علمی پژوهشی اثبات ممکن است از طریق ایمیل یا به صورت کپی سخت ارسال شود. اگر فرصتی وجود دارد که هنگام رسیدن اثبات از شما دور شوید ، برنامه ای را برای اطمینان از اینکه دریافت شده اند داشته باشید و به شما اطلاع داده می شود. شما فقط ممکن است ۲۴-۴۸ ساعت برای بازگشت اثبات داشته باشید. هرگونه خطای خطای اشتباه و واقعی را با دقت تصحیح کنید. و مقاله را برای وضوح بخوانید – این آخرین فرصت شماست. با این حال ، سعی کنید تغییرات در سؤالات تحریریه و همچنین تغییرات جزئی را محدود کنید. اگر فکر می کنید مهمترین چیز لازم است ، ابتدا باید از ویراستار مجله مجوز بگیرید و برای هزینه های اضافی و تاخیر در انتشار آماده شوید.

هزینه مراحل روش سفارش گواهی مدت زمان پذیرش انجام هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی

موسسه پژوهشی تامسون رویترز با بهره گیری از مجرب ترین اساتید دانشگاه و دانشجویان دکترا در کلیه رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی و پایه و بهره مندی از حمایت های بنیاد علمی تامسون رویترز آماده خدمت رسانی به شما دانشجویانعزیز در رسیدن به جایگاه علمی مطلوب در داخل و خارج از کشور می باشد